סופית: גאפ ובננה ריפאבליק מגיעים לישראל; המחירים – תחרותיים לשוק

סופית: גאפ ובננה ריפאבליק מגיעים לישראל; המחירים - תחרותיים לשוק

עכשיו זה סופי: המותגים האמריקאים גאפ ובננה רפאבליק בדרך לישראל. אלביט מסחר וקמעונאות, חברה בת של אלביט הדמיה, הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת Gap העולמית לשיווק ומכירת מותגי גאפ ובננה רפאבליק בישראל.


מוטי זיסר, יו"ר דירקטוריון אלביט הדמיה מסר: "גאפ בחרה באלביט מסחר וקמעונאות בע"מ כזכיין הבלעדי לשיווק מותגי גאפ ובננה רפבליק בישראל. אנו בטוחים כי ניסיוננו בשיווק מותגי 'מנגו' ו-'G-Star' בארץ, בשילוב ניסיוננו בייזום ופיתוח קניונים ומרכזים מסחריים, יסייעו לנו בכדי למצות את הפוטנציאל המסחרי של מותגים אלו בישראל, באופן המקסימאלי".


אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות מסר: "אנו שמחים מאד על בחירתה של גאפ באלביט מסחר וקמעונאות בע"מ כזכיין הבלעדי שלה בארץ, בחירה המעידה על יכולותינו ויתרונותינו בתחום הקמעונאות והנדל"ן. במחצית השנייה של 2009 נפתח חנות ראשונה של גאפ בארץ אשר תכלול מגוון רחב מקו התינוקות, הילדים, הגברים והנשים. בנוסף, בכוונתנו לשווק בארץ גם מותגים נוספים מבית גאפ . במהלך שנת 2010 נפתח גם חנות ראשונה של בננה ריפאבליק לגברים ונשים אשר תיפתח כרשת נפרדת".


החנויות הראשונות של גאפ מתוכננות להיפתח בתל אביב ובשדרת ממילא בירושלים. לדברי בן זינו, בתל אביב עדיין אין לוקיישן סגור, החנויות ייפתחו בקניונים מובילים וברחובות מרכזיים. בשלב הבא צפויה הרשת להתרחב גם להרצליה וצפון הארץ.


לדבריו, מוצרי גאפ ובננה ריפאבליק ישווקו בישראל במחירים תחרותיים לרשתות אופנה מקומיות. "המחיר יהיה סביב 15% למעלה או למטה ביחס לשוק בישראל, אבל עוד אין לנו תמחור מדויק כי לא בחרנו עדיים את הקולקציה".


במשבר הכלכלי הגלובלי רואה בן זינו הזדמנות: "הכניסה המסיבית שלנו תהיה בשנת 2010 שעד אז כבר נדע לאן פניו של המשבר. אנחנו רואים בו הזדמנות ועל פי כל המחקרים שאנחנו עדים להם בעולם, ענף האופנה הוא לא הנפגע העיקרי ממשברים כלכליים. יש ירידות במכירות ואז הצרכנים חוזרים לקנות, כי אי אפשר לשנות הרגלי צריכה של אנשים".