סטימצקי תפתח 10 חנויות חדשות

סטימצקי תפתח 10 חנויות חדשות

איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי, אומרת כי בשנת 2007 תפתח הרשת 10 חנויות חדשות, בהן 3 חנויות קונספט בתל אביב, בחיפה ובפרויקט ממילא בירושלים, כמו כן, תפעל הרשת לשיפוץ ושיפור הנראות של חנויותיה הקיימות, על מנת ליצור חווית קנייה נעימה יותר וזאת בהשקעה של מיליוני שקלים.


בין היתר תשלב סטימצקי מוזיקה בחנויותיה, באמצעות מערכות סאונד משוכללות שיותקנו בחנויות. בעתיד אף תציע הרשת מערכות מולטימדיה בחנויות, אשר יכללו מסכי פלזמה שיעבדו במקביל למערכת המוזיקה.


החנויות שיפתחו בתל אביב ובחיפה יהיו בגודל של למעלה מ-500 מ"ר, והחנות בפרויקט ממילא בירושלים, שתהיה חנות הדגל של סטימצקי בארץ, תכלול 3 קומות בשטח של כ-700 מ"ר.


7 חנויות נוספות יפתחו בכל חלקי הארץ, לדוגמא בגדרה, וכן בנצרת, שם תפתח סטימצקי חנות שתציע חוויה תרבותית כוללת בשפה הערבית, עם המגוון הגדול בישראל של ספרים בערבית, מוסיקה וסרטי DVD בערבית.


החנויות החדשות, כמו גם 150 החנויות הקיימות של סטימצקי הפרושות בכל רחבי הארץ – ובפרט באזורי הפריפריה, יציעו במהלך 2007 חוויה תרבותית מגוונת אשר תכלול פעילות תרבותית עניפה במתחמי החנויות ומחוצה להן, ובזה מפגשים עם סופרים, שעות סיפור, הרצאות כמו גם מבצעים אטרקטיבים.


בראל מציינת כי פעילות תרבותית זו היא תוצאה ישירה של כך שסטימצקי רואה עצמה כמוליכת תרבות, וכרשת המחויבת לתרבות הישראלית ולקהל הישראלי, ומכאן מחובתה להוביל חוויה תרבותית ללקוחותיה.


במקביל, מדגישה בראל, את החשיבות שבחנויות הפריפריה בעבור סטימצקי, ובחשיבות הרבה שהרשת רואה לנגד עיניה בהבאת התרבות לכל מקום במדינה, מצפון עד דרום, כהחלטה ערכית וציונית, גם במחיר של הפסד של חלק מחנויות קצה אלו.


בנוסף תמשיך סטימצקי להציע ללקוחותיה ב-2007 את המגוון הגדול בארץ של מוצרי תרבות ופנאי בחנויותיה, ובזה סרטים ומוסיקה, ותמשיך להוביל בכל הקשור לתרבות ופנאי עבור הלקוח.


בראל מדגישה כי בשנת 2007 תשים הרשת את הלקוח במרכז – ובפרט בהיבט של שירות. לשם כך מתעתדת סטימצקי ב-2007 לדעת על לקוחותיה יותר: על העדפותיהם, אהבותיהם וצרכיהם. כחלק ממטרה זו תשיק סטימצקי ב-2007 את מועדון הלקוחות העצמאי של הרשת אשר יציע לחבריו עדכונים בנושאי ספרים שהושקו, פעילות תרבותית ייחודית ועניפה ומבצעים אטרקטיוויים. הן בתחומי הספרות והן בתחומי המוסיקה והסרטים.


בראל מדגישה כי סטימצקי, אשר מעסיקה כיום כ-1,000 עובדים, תשקיע משאבים רבים בעובדיה ב-2007, באמצעות תמריצים כספיים, הדרכות ובניית מסלולי קידום, על מנת לשמור ואף להעצים את המצב הקיים, על פיו סטימצקי מהווה מקום שטוב לעבוד בו, ונהנית ממסורת של עובדים מרוצים המועסקים בה שנים רבות מאד. עובדי הרשת, מדגישה בראל, מכונים בסטימצקי כ"אוהבי ספר", סטטוס הבא לידי ביטוי במדיניות הרשת בגיוס העובדים, כמו גם בתגים אותם הם נושאים בזמן עבודתם.


לסיום מדגישה בראל את החשיבות העצומה אותה רואה סטימצקי בתרומה לקהילה, פעילות אשר תתרחב ב-2007. במסגרת זו אימצה סטימצקי לאחרונה את ארגון נכי צה"ל. במסגרת אימוץ זה מעניקה סטימצקי את חסותה לספריות ארגון נכי צה"ל הממוקמות בבתי הלוחם, ותורמת להן ספרים, סרטי DVD ומוסיקה. בנוסף, הנפיקה סטימצקי כרטיס מיוחד לכל אחד מחמישים אלף חברי הארגון, אשר מאפשר למחזיקים בו ליהנות מהנחות קבועות, ממבצעים מיוחדים ומהזמנה לאירועי תרבות שונים דוגמת מפגשים עם סופרים בספריות הללו.