יהודה שרוני, מעריב

חברת סלדן, בבעלות איש העסקים אודי סעדה, רוכשת 33% מרשת חנויות הנוחות סבן אקספרס ב־40 מיליון שקל. סבן אקספרס נשלטת על ידי קבוצת קמרי, שבבעלות אסף קמרי, טוני זיו ויוסי מזרחי, ויש לה 125 חנויות נוחות בפריסה ארצית מלאה.

רק לאחרונה פתחה סבן אקספרס סניף חדש במרכז המסחרי ברמת אפעל. בכוונת הצדדים לפתח את הרשת ולפתוח 75 סניפים חדשים בשנה הקרובה ולהגיע עד סוף השנה ליעד של 200 סניפים, ו־100 סניפים נוספים עד סוף 2025.

סלדן מתעתדת לרכוש ולפתח מרכזים מסחריים שכונתיים, ולשלב בהם את מגוון החברות הקמעונאיות שמחזיקה קבוצת קמרי. המודל העסקי מתבסס על מתן זכיינות בתחום המזון והקמעונאות, לרבות ליווי צמוד וייעוץ לבעלי הזיכיון. קבוצת סלדן מחזיקה בשטחי מסחר רבים, ובכוונתה להכניס אליהם את רשת סבן אקספרס.

סלדן מתמחה בעיקר בעסקאות ייזום נדל"ן מניב בתחום הלוגיסטיקה, המגורים והמשרדים. לקבוצה בעלות על עשרות אלפי מטרים של נכסים מניבים, המושכרים במלואם בירושלים, חיפה, אשדוד, אשקלון, קריית אונו, גן יבנה, פארק ראם ושדרות. בבעלותה זרוע מסחרית של חברות כגון אמן דגים, הפועלת בענף הדגים 30 שנה – בעיקר ביבוא ושיווק של דגים לעסקים ומסעדות.

היא גם מחזיקה בחברה למחזור סוללות ליתיום־יון למתן פתרונות בעולם הרכב. קבוצת קמרי מנהלת ומעורבת ברשתות רולדין, ארקפה, B פארם, ארומה, מוזס, גולדה, יאשקה וקנדילנד בנקודות מכירה קמעוניות.

מעוניינים בזיכיון לרשת מובילה התקשרו עכשיו 1700-720-720 או לחצו כאן