סקאל ספורט לביהמ"ש: רשת שופרסל מוכרת חולצות מזויפות

סקאל ספורט לביהמ"ש: רשת שופרסל מוכרת חולצות מזויפות

פולו ראלף לורן וזכייניתה סקאל ספורט תובעות בביהמ"ש המחוזי בת"א מיליון שקל, צו מניעה ומתן חשבונות נגד שופרסל, בטענה לשיווק של חולצות מזויפות בסניפיה.


לדבריהן, הן גילו כי נמכרים אצל שופרסל מוצרים מזויפים הנחזים להיות מתוצרת ראלף לורן. הן פנו למשרד חקירות וזה מצא בסניפי שופרסל בצומת גלילות ובהרצליה, מוצרי הלבשה עם לוגו הנחזה להיות זהה לזה של פולו ראלף לורן.


לדבריהן, עובדי החנות בגלילות מסרו לחוקר שמדובר בחולצות מקוריות, ואילו סגנית מנהלת החנות בהרצליה אמרה לו שהן מקוריות, שמחירן נמוך בשל הסכם בין שופרסל וראלף לורן, ושבפחות מחודש וחצי נמכרו 1,200 יחידות.


מומחה מטעם ראלף לורן בארה"ב מצא כי מדובר ללא ספק במוצרים מזויפים, שבתווית שלהם מופיע כיתוב פולו ביי ראלף לורן, ובחזיתם – לוגו הדומה לזה של ראלף לורן.


התווית העיקרית על כל חולצה מזויפת אינה תפורה כמו בחולצות המקוריות, נטען, התווית הפנימית המקורית חסרה, חסר קוד המפעל מאחורי תווית המידה, וחסרה תווית עם שם המודל.

לדברי התובעות, מדובר ברשת גדולה והרוכשים אינם חושדים כי היא מוכרת מוצרים מזויפים, ונראה שהיקף מכירותיה ביחס לחולצות המזויפות הוא עצום. טרם הוגש כתב הגנה.