עד כאן |
||
מעריב | ||
רשת סטודיו C יוצאת בקמפיין לרגל השקת סדנאות חדשות להגנה עצמית. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה בהיקף של כמיליון שקל ויכלול שילוט חוצות ודיוור ישיר.
סיגל פרוז'נסקי, מנכ"ל רשת סטודיו C: "לנוכח האלימות הגוברת, בחברה הישראלית בכלל וכלפי נשים ונערות בפרט, ראתה לנכון רשת סטודיו C לתת מענה לקהל הנשים, לפתח את התחום ולהעלות את ביטחונן העצמי בכל מקום ובכל שעה משעות היום. לצורך כך חברנו למומחה לאומניות לחימה שפיתח מוצר ושיטה ייחודים להגנה עצמית לנשים תוך התבססות על טכניקות יעילות ביותר בשיטה קלה יחסית". בעקבות החדירה לתחום ההגנה העצמית צופה פרוז'נסקי גידול של כ-%6 במספר הלקוחות ברשת. |
עד כאן
3 בפברואר 2006
X