פוקס חוסכת בעלויות – ומוחקת את המותגים מן, קידס ובייבי |
||
TheMarker | ||
הנהלת רשת האופנה פוקס תמחק את תתי-המותגים פוקס מן, פוקס בייבי ופוקס קידס, ותאחד את כל חנויות החברה, כמו גם את כל המהלכים הפרסומיים תחת השם פוקס. כמו כן, החברה מוחקת את הלוגו הקודם ותשתמש בלוגו חדש ואחיד בכל החנויות שלה. הלוגו החדש של פוקס הוא אדום, בדומה ללוגו של קסטרו, המתחרה העיקרית שלה. מטרת מהלך מחיקת תת-המותגים, מעבר ליצירת אחידות במסרים של החברה, היא חיסכון בעלויות שיווק ופרסום, שכן תמיכה פרסומית בארבעה מותגים נפרדים יקרה משמעותית מהוצאה על פרסום ושיווק של מותג אחד. מפוקס נמסר כי "הלוגו החדש יימצא בכ-400 חנויות פוקס בישראל ובחו"ל, על גבי מיליוני שקיות ועל כל צי משאיות החברה. מעתה הלוגו החדש ייצג את כל ארבעת תתי-המותג פוקס נשים, גברים, ילדים ותינוקות". בשנים האחרונות נקלעה פוקס לסחרור פיננסי: ב-2004 היא החלה להסתער על שוקי חו"ל במהירות, בדומה לקסטרו, אך פתחה חנויות בקצב מהיר יותר מאשר קסטרו. רכישות אלה הובילו לגידול מסיווי בהוצאות של פוקס. הצמיחה המהירה של מספר הזכיינים בחו"ל וההפעלה הישירה של חנויות ברוסיה ובגרמניה גרמו לבעיות לוגיסטיות בניהול המלאי של פוקס, והיא נאלצה לסגור חנויות ולרשום עליהן הפסדים. פוקס גם רכשה באותה תקופה כמה פעילויות משלימות, כמו החברות ללין וסאקס, שהעלו את רף ההוצאות ודירדרו את שיעורי הרווחיות שלה. גם קסטרו חיפשה פריצה לחו"ל, אך עשתה זאת בצעדים זהירים יותר, וחוסר ההצלחה פגע בה פחות. |
פוקס חוסכת בעלויות – ומוחקת את המותגים מן, קידס ובייבי
4 במרץ 2009
X