פוקס רוכשת את מותגי הגלישה בילבונג וריף

פוקס רוכשת את מותגי הגלישה בילבונג וריף
פוקס רוכשת את מותגי הגלישה בילבונג וריף ב-19.5 מיליון שקל  
  
לאחר משאים ומתנים שלא הבשילו לכדי עסקה עם סקאל ועם המעצבת אירית, ושמועות רבות שנפוצו בשוק בדבר המהלכים הבאים של הראל ויזל, הודיעה חברת פוקס כי היא רוכשת 


חברת בילי האוס, בבעלות צחי (יצחק) האוס, היא בעלת הזיכיון למכירת מוצרי בילבונג וריף בישראל – שניהם מותגי אופנה לצעירים, המתמחים בבגדי גלישה ובאביזרים נלווים. עד עתה עסקה החברה בהפצה ומכירות לסיטונאים בלבד, וניתן היה למצוא את מוצריה בעיקר בחנויות המתמחות בבגדי גלישה.

 

פוקס הודיעה כי בכוונתה לפתח את המותג על ידי פתיחת חנויות בקניונים המובילים. המימון לכניסה לקניונים יגיע מרווחי בילבונג ישראל ו/או מהלוואות בעלים.


בילי האוס היא חברה משפחתית ממושב בית חירות, בבעלותם וניהולם של צחי (יצחק) האוס ואשתו אפי. השניים החלו לייבא ב-94' את מוצרי חברת הגלישה האוסטרלית בילבונג והחברה האמריקאית ריף, שמובילה בכפכפים ונכנסה גם לתחום הביגוד.

 

בילבונג ישראל (בילי האוס) מתמחה ביבוא והפצה של מוצרי ספורט ימי וספורט אקסטרים. פרט לבילבונג וריף משווקת החברה גם את משקפי השמש והאביזרים המיועדים לספורט אקסטרים של חברת VonZipper ואת מוצרי חברת "אלמנט סקייטבורד" – החברה המובילה בעולם לציוד ואופנה סקייטבורד.

 

כיום ניתן למצוא את המוצרים בחנויות המתמחות באופנת גלישה, בעיקר חנויות בערי חוף וברשתות בורדר ליין, המפעילה שלוש חנויות במרכז הארץ, סרפר פרדייז בצפון ועוד. המותג הנמכר ביותר בישראל הוא מכנסי הגלישה של בילבונג.


מהנתונים שהוצגו בפני פוקס במשא ומתן עולה כי המכירות של בילבונג עמדו ב-2004 על 14.7 מיליון שקל, ב-2005 הן עלו ל-20.3 מיליון שקל ובתקופה שבין ינואר עד מאי 2006 הן הסתכמו ב-13.8 מיליון שקל.

 

מדובר בחברה רווחית, שהרווח הנקי שלה עלה מ-2.8 מיליון שקל ב-2004 ל-4.9 מיליון שקל ב-2005 ול-3.4 מיליון בינואר-מאי 2006.