פיצה מטר מעלה קמפיין חדש בהשקעה של 1.7 מיליון שקל |
||
גלובס | ||
רשת פיצה מטר מקבוצת אדי גלובל החזקות וניהול עולה בקמפיין פרסום ראשון מאז נרכשה, בהשקעה של 1.7 מיליון שקל. הקמפיין החדש תחת הסיסמה "כל סנטימטר עושה חשק לעוד", הופק באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן – נתן, שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום של הרשת שהיקפו השנתי נאמד בכ-3 מיליון שקל. מסע הפרסום יימשך כחודש ימים יכלול פרסום חוצות ומכוונים, רדיו , הפצת מיליון פליירים ודיוור באמצעות הדואר האלקטרוני לחברי מועדון פיצה מטר –VIPIZZA. בנוסף, הרשת מעלה אתר אינטרנט מחודש. רשת פיצה מטר מונה כיום 17 סניפים. |
פיצה מטר מעלה קמפיין חדש בהשקעה של 1.7 מיליון שקל
30 בינואר 2006
X