נווית זומר, ynet

המותגים הבינלאומיים ממשיכים לעשות עלייה לישראל: חברת קל גב, יצרנית תיקי גב שבשליטת קרן סקיי, קיבלה את הזיכיון להפעיל חנויות של יצרנית האופנה הוותיקה "פרוט אוף דה לום" בישראל.החברה, עם הלוגו המפורסם של הפירות, מתמחה מאז שנת 1851 במוצרי הלבשה תחתונה וביגוד בייסיק המיוצרים מ-100% כותנה, ונמכרים בכ-50 מדינות. המותג חזר לתודעת הציבור בעקבות שיתוף הפעולה האחרון שלו עם רשת האופנה העולמית ZARA. בכך נכנסת קל גב לראשונה לעסקי האופנה.

ל-ynet נודע כי במהלך השנה תיפתח חנות הדגל הראשונה של המותג בתל אביב, ובמקביל יימכרו המוצרים באתר טרמינל X. הבעלים של פרוט אוף דה לום הוא המשקיע האגדי וורן באפט: בשנת 2002 נרכשה החברה לאחר שנקלעה לקשיים על ידי "ברקשייר האת'וויי", חברת ההשקעות של באפט, שידוע בחיבתו למותגים אמריקאיים אייקוניים של מוצרי בסיס. בארצות-הברית היא היצרנית הגדולה ביותר להלבשה תחתונה ומעסיקה 32 אלף עובדים.

קל גב הוקמה ב-1981 על ידי המייסד משה גנץ כחברה לייצור תיקי גב. בעבר היא קיבלה גם זיכיון למותג הצרפתי "סלומון" המתמחה בציוד ספורט אקסטרים. לאחרונה פתחה קל גב חנות ראשונה של מותג הספורט בנמל ת"א. לפני שנה רכשה חברת ההשקעות סקיי, בראשות צביקה יוכמן, את השליטה בקל גב (70%) עבור 90 מיליון שקל, מתוך כוונה להרחיב את עסקיה לצד המייסד והמנכ"ל גנץ. פרוט אוף דה לום כבר נמכרה בעבר בישראל. ב-2008 חברת ידידיה החזקות פרופר פתחה בישראל חנויות שמכרו את המותג, כאשר הכוונה הייתה להתרחב לרשת, אבל המיזם לא שרד והחנויות נסגרו. ב-2016 המשביר לצרכן החל לייבא לישראל עודפים של פרוט דה לום ולמכור בסניפיו למשך כשנה, אך חדל, ומאז ניתן היה לרכוש את מוצרי המותג רק באתרי קניות אונליין מחו"ל. עוד נודע כי חברת אלפא, יבואנית קוסמטיקה ואופנה בבעלות רונן שמיר, זכיינית אופנת דזיגואל הספרדית בישראל, מביאה לראשונה מותג לגברים צעירים בשם "El Ganso", שידוע גם במוצרי בישום לגבר. המותג הוקם ב-2004 ונמכר ב-150 נקודות ואתרי אינטרנט בעולם. בארץ הוא יימכר תחילה באתר CHOZEN של חברת אלפא ובהמשך תיפתח חנות.

מעוניינים בזיכיון לרשת מובילה התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן