קולומביה פותחת חנות ראשונה בישראל

קולומביה פותחת חנות ראשונה בישראל

חברת "סער א.ת יזמות ומסחר בע"מ" בבעלות תומר בן סניור ואביעד צברי, נציגי ישראל של מותג הביגוד וההנעלה האמריקאי קולומביה, פותחים חנות קונספט ראשונה למותג קולומביה בהשקעה של 2 מיליון ₪. חנות הקונספט הראשונה תשתרע ע"פ 100 מ"ר במיקום מרכזי במתחם הקניות והבילוי ממילא בירושלים ותתמקד בבגדי הקז'ואל (יומיומיים) של המותג.


 עד כה שווקו מוצרי קולומביה ברשתות לציוד מחנאות וטיולים כדוגמת "ריקושט", "למטייל" וכיו"ב. עתה כאמור, החליטו בסער שיווק למנף את פוטנציאל אופנת הקזואל של המותג ולהרחיבו לתחום הביגוד וההנעלה היומיומיים. בכוונת "סער" לפתוח במהלך שנת 2009 3 חנויות קונספט נוספות של המותג בערים המרכזיות.


לדברי בן סניור וצברי, "התמחור בחנויות הקונספט יהיה זהה לזה שבחנויות ה- המטיילים והמחנאות ואף תהיה דיפרנציאציה בינן לבין חנויות המותג מבחינת הקולקציות שיוצעו בהם". השניים אף מאמינים כי בדומה למתרחש בענף בעולם גם בישראל ככל שתהיינה יותר חנויות מותג של קולומביה, המכירות שלמוצרי המותג בשוק המחנאות והטיולים המקצועי יגדלו באופן ממשי.


חברת קולומביה, החלה את דרכה בשנת 1938 כחברת כובעים קטנה בארה"ב, הפכה לחברה עולמיתמובילה בתחומה, כאשר מחזור מכירותיה השנתי מסתכם בכ-1.4 מיליארד דולר. קולומביה מעסיקה כ-2700 עובדים ומוצריה נמכרים בכ-75 מדינות.מרבית מוצרי קולומביה נשענים על טכנולוגיות וידע מענף הטיולים והמחנאות המקצועית, שנמזגו לתוך מוצרים אופנתיים ואשר עושים את ההבדל באיכות חיי המשתמש.


המותג קולומביה מציע מגוון רחב של ביגוד מקצועי ומתקדם לענף הסקי, הסנואובורד ולענף המטיילים, לצד קולקצייה רחבהשל אופנת קאז'ואל הפונה לגברים, נשים, ילדים ותינוקות.


היקף המכירות של המותג קולומביה בישראל הוא כ-20 מיליון ₪.