קופי שופ מתרחבת למרכז

קופי שופ מתרחבת למרכז

רשת קופי-שופ מתרחבת ויוצאת לראשונה אל מחוץ לירושלים. הסניף הארצי הראשון נפתח בימים אלה ברחוב הראשי של כפר-סבא, בהשקעה של כ- 350 אלף דולר. הסניף ייפתח ברח' ויצמן 83, על שטח של 190 מ"ר, בדמי שכירות חודשיים של כ- 38 דולר למטר נוסף לדמי ניהול של דולר למטר.
 
הקשר עם הזכיין שנבחר לנהל את הסניף הכפר-סבאי, עמי קאופמן, נוצר דרך המרכז לקידום זכיינות. קאופמן קיבל את הזכיינות אחרי שבועיים של התלמדות וארבעה חודשי אימון באחד הסניפים הירושלמיים. המרכז לקידום זכיינות עזר לזכיין גם למצוא מימון מתאים בהלוואה נוחה. 
 
ירון מנשה, בעלי הרשת, הסביר כי הבחירה בכפר-סבא היתה מכוונת: "בחרנו דוקא את המיקום הזה כי אנחנו רוצים להביא משהו חדש, ולא עוד בית קפה. לכן היה לנו חשוב למצוא עיר מרכזית, אבל לא כזו שמוצפת ברשתות של בתי קפה סטנדרטיים. בכפר סבא, יחסית למספר התושבים, יש מעט בתי קפה, לכן אני מאמין שנצליח גם לחדש וגם לשמור על צביון ייחודי". גם מציאת המיקום נעשתה בתיווך המרכז לקידום זכיינות.
 
מנשה מבטיח כי כפר סבא אינה התחנה האחרונה במסע ההתרחבות של הרשת "אנחנו ממשיכים לבחון מקומות מחוץ לירושלים. כרגע יש לנו שני זכיינים נוספים המתאמנים ברשת, ובעתיד הקרוב נמצא להם מקום לפתיחת הסניף".
 
רשת קופי שופ הוקמה ע"י ירון מנשה בשנת 1999 והיא מפעילה שישה סניפים בירושלים וכעת סניף חדש גם בכפר סבא.