קמפיין חדש ללי קופר בהשקעה של 4.2 מיליון שקל |
||
גלובס | ||
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, כולל שילוט חוצות, עיתונות וקטלוג, וכן קמפיין במועדונים באמצעות חברת לעומק התודעה במרכז הקמפיין שלט בגודל 1,700 מ"ר על קיר בית אגד בנתיבי איילון בת"א, וקיר ענק בגודל 120 מ"ר בפינת רחוב הירקון ויורדי הסירה ליד נמל ת"א. כמו כן, הקמפיין כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות וקטלוג שיופץ ב-450 אלף עותקים כולל אינסרט בעיתונות נשים ארצית, וקמפיין במועדונים ומוקדי חיי לילה באמצעות חברת "לעומק התודעה". בנוסף, מתוכנן ייזום שיווק חוויתי באמצעות ליין מסיבות ארצי ממותג לי קופר. |
קמפיין חדש ללי קופר בהשקעה של 4.2 מיליון שקל
27 במרץ 2006
X