עדי דברת מזריץ, דה מרקר

רשת נוספת לקבוצת הודיס: הקבוצה זכתה במכרז להבאתה לישראל של רשת האיפור קיקו מילאנו, שבו התמודדה גם רשת סופר-פארם. מדובר ברשת איפור איטלקית מוזלת, שצפוייה להיכנס לקניונים המובילים עקב כוחה של קבוצת הודיס, בראשות יוסי גביזון.

חלק מכוחה של הקבוצה נובע גם מהחבירה לקסטרו, שהשלימה באוקטובר 2016 רכישת 26% מקבוצת החברות שכוללת את הודיס, קרולינה למקה, אקססורייז וטופ טן, תמורת 80 מיליון שקל.

הרשת העולמית, שהוקמה ב-1997 על-ידי תאגיד הענק Percassi, מונה כ-800 חנויות בארה"ב, הונג-קונג, רוסיה, איטליה, גרמניה, צרפת, ספרד, אנגליה, שווייץ, הולנד ופולין. במדינות רבות פועל המותג גם באמצעות אתר מכירות מקוון והוא אינו מנוסה על בעלי חיים.

המותג פועל במסגרת חנויות מותג עצמאיות ואינו משווק ברשתות פארם או בבתי כלבו, וצבר פופולריות בקרב צעירות גם בעקבות מחיריו הזולים. כך למשל, באתרים המוכרים באירופה המחיר לשפתון עומד על כ-9 יורו, המחיר לצללית הוא כ-2.5 יורו, וסומק נמכר בכ-8 יורו.

מהודיס נמסר כי העסקה נסגרה השבוע בפגישה שהתקיימה בין גביזון, הדוגמנית בר רפאלי השותפה בקבוצה ונציג בכיר מקיקו מילאנו. חנות הדגל הראשונה של המותג בישראל צפוייה להיפתח בסוף קיץ 2018.

 

מחפשים זיכיון לאחת מהרשתות הגדולות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.