קסטרו נכנסת לתחום בגדי הים בשיתוף עם ספידו

קסטרו נכנסת לתחום בגדי הים בשיתוף עם ספידו

חברת קסטרו נכנסת לתחום פעילות חדש בשיתוף עם חברת ספידו העולמית ומשיקה את CASTRO MEN by SPEEDO- קולקציית בגדי ים לגברים.


גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, אמר כי הרחבת פעילותה של החברה לתחום בגדי הים נעשית כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של הקבוצה להרחבת הפעילות העסקית. "קסטרו כמובילת שוק האופנה וכמכתיבת טרנדים, נכנסת לתחום בגדי הים לגברים, במטרה לתת מענה אופנתי, איכותי, עדכני ושלם ללקוחותיה", אמר.


קולקציית בגדי הים כוללת חמישה בגדי ים מלייקרה, המיוצרים על ידי ספידו העולמית ותחת בקרת האיכות שלה. הקולקציה מעוצבת בהשראת עולם הים והגלישה ועולם המלחים, ונמכרת בחנויות קסטרו מן במחירים הנעים בין 100 שקל ל-159 שקל.


חברת ספידו מתמחה בבגדי ים לנשים, גברים, בני נוער, ילדים ותינוקות וכן משווקת אביזרים נלווים לתחום השחייה. החברה העולמית הוקמה בשנת 1928 ובארץ משווק המותג על ידי חברת פלג ניל, יבואנית ספידו ישראל, שנמצאת בבעלות אילן ואיריס בן דרור וחברת פנטלנד העולמית.