קפה קפה השיקה מועדון לקוחות לכל הרשתות שלה

קבוצת קפה קפה השיקה היום (א') מועדון לקוחות קבוצתי בשם MOOD שישווק גם באמצעות אפליקציה. המועדון קיים כבר כחודשיים (תקופת הרצה) והאפליקציה תושק ביולי. בכך בעצם מבוטלים המועדונים הקיימים (בנפרד) של הרשתות החברות בקבוצה.


קבוצת קפה קפה, שהמחזור שלה עומד על 700 מיליון שקל בשנה (600 מיליון מתוך זה מגלגלת רשת קפה קפה), כוללת את הרשתות: קפה קפה, לחם ארז, פרש קיטשן, לבורטוריו די פסטה, רובן, לחם בשר ודונקי – רשת מקסיקנית שהקבוצה רכשה לאחרונה 50% מהבעלות בה, בכ-5 מיליון שקל. הרשת הוקמה על-ידי פז רוטנברג, אלון לוי ורועי מרום שעדיין מחזיקים במחצית הבעלות עליה. מתוך רשתות אלה, רק לקפה קפה יש פריסה ארצית מלאה.


"נהיה המועדון הכי גדול בארץ מבחינה קולינרית", אמר בעלי הקבוצה רונן נמני, במסיבת עיתונאים שערך. "כרגע יש כבר 70 אלף חברים ונגיע לחצי מיליון צרכנים. היינו אמורים להיכנס לפרויקט משותף עם מועדון 365, אבל כרגע זה לא עומד על הפרק". מנכ"ל הקבוצה נעם צימרמן, אמר כי זה מועדון הלקוחות היחיד ברשתות הקפה, שגם מאגד מספר רשתות הסעדה.


מה כולל המועדון? שימו לב לאותיות הקטנות


עלות ההצטרפות למועדון: 30 שקל, אך מקבלים "החזר" בדמות פריטים מהתפריט: ברשתות קפה קפה ולחם ארז, מדובר ב-3 כוסות קפה בגודל קטן חינם (אספרסו מכל הסוגים, קפוצ'ינו, תה, נס קפה, נס על חלב, אמריקנו, מקיאטו מכל הסוגים, קפה שחור פילטר, מים עם נענע ושוקו). ברשת פרש קיטשן – ההחזר מגיע בדמות כוס קפה וכוס שייק פירות בגודל קטן (לא כולל שייק אסאי), בלבורטוריו פסטה מקבלים פסטה חינם (למעט רביולי וניוקי)  וברוּבן: כריך 200 גרם.


 נקודת תורפה להחזרי ההצטרפות: ראשית, יש לשלם על המועדון מדי שנה ולא תשלום אחד בלבד. בנוסף, 3 כוסות קפה קטנות תמורת 30 שקל, זה לא בהכרח החזר משתלם כשאנחנו יודעים שבקופיקס אפשר לקנות 6 כוסות קפה ב-30 שקל. שימו לב גם שאפשר לממש את ההטבה בביקור אחד בכל פעם, כלומר אי אפשר להזמין 3 כוסות קפה בביקור אחד בסניף. יתרון: אם אתם לקוחות קבועים של הרשתות – פסטה זו הטבה נחמדה.


 הנחה קבועה: ללקוחות קבועים, הכרטיס משתלם מבחינת הנחה קבועה: בקפה קפה הכרטיס מאפשר הנחה קבועה של 10% על כל קנייה ובשאר הרשתות בקבוצה מדובר בהנחה של 5% על כל קנייה.




נקודות תורפה להנחה הקבועה: ראשית, גם רשתות קפה אחרות מאפשרות הנחה של 10% על התפריט בקניית כרטיס נטען ובלי לשלם 30 שקל מראש. שנית, שימו לב שההנחה היא לישיבה בלבד ולא תינתן על טייק אוויק וגם לא על מבצעים מיוחדים או תפריט עסקי וכן היא מוגבלת עד 80 שקל הנחה לחשבון.


 אין כפל מבצעים: לא יינתן כפל מבצעים ו/או הטבות ו/או הנחות, לרבות שימוש בקופונים ו/או תשלום באמצעות כרטיסים נטענים ו/או כרטיסי מועדון צרכנות אחר שיכובדו בסניפי הקבוצה ו/או אחת מרשתותיה.


הטבות: "אנחנו מציעים 84 הטבות כקינוח בקפה קפה, גרנולה בלחם ארז, עוגה בחושה, ויש גם הטבת יום הולדת", מסרו בקבוצה.


 צבירה: בקניית 9 כוסות קפה ברשתות קפה קפה, פרש קיטשן ולחם ארז, תקבלו כוס עשירית בחינם. בלבורטוריו די פסטה: בקניית 9 פסטות חבר המועדון יהיה זכאי לקנות פסטה עשירית ב-50% הנחה. ברשת רובן: בקניית 9 כוסות בירה מהחבית בגודל לשליש, חבר המועדון יהיה זכאי לקבל כוס עשירית (שליש) בחינם.


 ברשת לחם בשר אין צבירה.


 ביטול מועדוני הרשתות האחרים


 במשך 3 חודשים מיום הקמת המעדון הקבוצתי, לקוחות שהיו חברי מועדון רשת קפה קפה יהיו רשאים לשדרג את חברותם לחברות מועדון במועדון הקבוצתי. לא ברור אם יידרשו לשלם על השדרוג 30 שקל, או פחות מכך.


 מועדוני הרשתות האחרות שהיו פעילים ערב הקמת המועדון אינם בתוקף עוד החל מיום השקת המועדון, והחברים בהם יהיו זכאים להפוך לחברים במועדון הקבוצתי, ללא עלות נוספת מצידם, בכפוף להליך שידרוג בסניפים הבאים: פרש קיטשן: בכל הסניפים, לבורטוריו – בסניף חשמונאים 91 בת"א, לחם ארז בסניף שוסטר 30 בת"א.


נקודת תורפה: חברי מועדון פרש קיטשן שלא מימשו את ההטבות שצברו עד ליום השקת המועדון לא יהיו זכאים לממש אותן.


 ועוד הגבלה: לקוחות שמשדרגים את חברותם, יזכו לשנת חברות חדשה שתחל מיום השדרוג, אך ככל שאלו ניצלו את ההטבות המגיעות להם כחברי המועדון במסגרת מועדון הרשת בה היו חברים, לא יהיו זכאים לקבלת ההטבה שנוצלה שנית במשך שנת החברות במועדון הקבוצתי.


 בנוסף, אם ביטלתם הצטרפות למועדון – לא תקבלו את דמי החבר בחזרה ולא תהיו זכאים להטבות.


 שימו לב שבתקנון המועדון נכתב כי "..במילוי פרטי הלקוח על גבי טופס בקשת ההצטרפות לחברות במועדון ובחתימתו עליו, נותן הוא את הסכמתו להיכלל ברשימת הלקוחות של הקבוצה וכן מוסר את הסכתו לקבלת חומר פרסומי מהקבוצה ו/או מי מטעמה באמצעי המדיה השונים..". להסרה יש לשלוח "הסר מרשימת תפוצה" במייל או ב-SMS.


אפקט קופיקס: "ענף ההסעדה הוא לא אחד הרווחיות בארץ"


 נמני התייחס להשפעה של קופיקס על עסקי הקפה: "לקופיקס לא היתה השפעה על הרשתות שיש לנו בקבוצה. כשאנשים באים לעבור חוויה, הם יודעים שהם לא משלמים רק על הקפה, אלא גם על המסביב שהוא יקר מאוד. ענף ההסעדה הוא לא אחד הרווחיים בארץ.


"כן הורדנו את המחיר בטייק אוויי ל-8 שקלים ברשתות שלנו בטייק אוויי. יש לנו 3 מנות ב-29 שקל שמזמינים אותן הרבה ואני לא בטוח שהן רווחיות בכלל. מצד שני זה הכניס הרבה צרכנים שלא ביקרו קודם בקפה קפה כי היה להם יקר או שפתאום הם נכנסים בשביל טייק אוויי".


 קפה קפה זו הקבוצה הכי גדולה בארץ בתחום המסעדנות. עד סוף השנה תגיע ל- 200 נקודות ברחבי הארץ. "לא ארכוש עוד רשתות בשלב הזה", הצהיר נמני. "יש לנו מספיק עבודה עם הרשתות הקיימות".


 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן