'קרוקר' בקו מוצרים חדש |
||
ICE | ||
רשת ’קרוקר’ משיקה קו מוצרים המיועדים לבני נוער ולסטודנטים לקראת החזרה לבית הספר, תחת שמה של פרזנטורית החברה כרמן אלקטרה ובהשקעה כוללת של מיליון שקל. המהלך יכלול מוצרים כגון מחברות, קלסרים, יומנים ותיקיות. החדרת הקו החדש תלווה בקמפיין באמצעות פרסום ענבר מרחב שקד, שיעלה במהלך יולי בהשקעה כוללת של חצי מיליון שקל. הקמפיין יכלול השקה ממוקדת בקרב בני נוער: פרסום באינטרנט, עיתונות ומגזינים לצעירים, ופעילות קד"מ רחבה בסניפי הרשת.
|
'קרוקר' בקו מוצרים חדש
16 ביוני 2008
X