קרייזי ליין הגדילה את תקציב הפרסום ב-25%

קרייזי ליין הגדילה את תקציב הפרסום ב-25%

רשת האופנה Crazy Line הגדילה את תקציב הפרסום לעונת הקיץ 2006 ותשקיע 5 מיליון שקלים בקמפיין הפרסום לקיץ 2006 בכיכובה של הדוגמנית שירז טל, תחת הסיסמא "יותר אישה מאי פעם".


בקיץ 2005 השקיעה הרשת 4 מיליון שקל בפרסום ובחורף 2005 השקיעה הרשת 2.5 מיליון שקל .


ערן לוין, סמנכ"ל שיווק קרייזי ליין, אמר כי "הוחלט להגדיל באופן משמעותי את תקציב הפרסום של עונת הקיץ בהתאמה להרחבת הקולקצייה, במגוון הפריטים ברשת ולמספר החנויות בארץ.


הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, כולל סרטון פרסומת, קטלוג , פרסום בעיתונות ובשלטי חוצות ואתר אינטרנט מחודש.


Crazy Line היא רשת לאופנת נשים וכוללת 54 חנויות בארץ. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50.