רמי שביט: המשביר לצרכן עבר לראשונה לרווח נקי – 10 מיליון שקל

רמי שביט: המשביר לצרכן עבר לראשונה לרווח נקי - 10 מיליון שקל

רמי שביט, בעלי המשביר לצרכן החדש מדווח, כי הרשת עברה לראשונה לרווח. לדבריו הרשת הרוויחה רווח נקי של 10 מיליון שקל על מחזור של 920 מיליון שקל ב-2005. החישוב של שביט נעשה על בסיס הכללת המע"מ.


אשתקד הגיעו לדבריו, מכירות הרשת כולל מע"מ, ל-830 מיליון שקל.


ללא מע"מ מסתכם מחזור הרשת ב-765 מיליון שקל בהשוואה ל-660 מיליון שקל אשתקד.אז רשמה החברה הפסד של יותר מ-30 מיליון שקל.


כפי שפורסם לאחרונה ב"גלובס", רמי שביט מנהל מגעים עם מספר גופי ההשקעה גדולים, למטרת הכנסת משקיע לרשת. שביט אמר לאחרונה ל"גלובס", כי הוא מתעתד להנפיק את החברה בבורסה בשנת 2007 לפי שווי של 100 מיליון דולר."אני לא ממונף מבחינה בנקאית, אין לי מינוף בשקל. החברה עברה לראשונה לרווח השנה. נצטרך להראות עוד כמה רבעונים רווח וצמיחה". נזכיר, כי ערב מכירת המשביר לצרכן לרמי שביט רשמה הרשת הפסד של 100 מיליון שקל.


אמש יצאה הרשת בתשדיר פרסומת שבו הופיע רמי שביט והודיע כי יחלק לעובדים בונוס בעקבות ביצועי הרשת: חופשת סופשבוע באילת ל-1,480 עובדים. שביט מציין עוד, שזה אינו הבונוס היחידי שהרשת העניקה לעובדיה בשנת 2005. במהלך השנה חילקה ההנהלה בונוסים מיוחדים לעובדים, על הגדלת היקפי המכירות ועמידה ביעדים, בשווי כולל של עוד כ-6 מיליון שקל.

לדבריו, רשת "המשביר החדש לצרכן" הגיעה בשנת 2005 לרווח של כ-19% לחנות. בשנה האחרונה נסגרו 2 סניפים – בנתניה ובהרצליה, והוקטנו שני סניפים – בקניון איילון ובקניון רמת-אביב. הרשת כוללת היום 23 חנויות. במהלך החודשים הקרובים יפתחו שתי חנויות נוספות – בקניון עין תכלת בים-המלח וחנות לנשים בלבד בבני-ברק. "