שירה ספיר, גלובס

פועלים אקוויטי בוחנת השקעה יחד עם קבוצת פוקס של הראל ויזל לכניסה בשתי רשתות מזון בינלאומיות: הראשונה היא רשת המזון המוכן הבריטית Pret a Manger, וכמו כן ברשת ההמבורגרים האמריקאית שייק שאק.

בחודש יולי דיווחה פוקס לבורסה כי היא מנהלת משא-ומתן לפתיחת סניפים של רשת Pret a Manger בארץ, ובעבר פורסם כי ויזל במגעים לקבל את הזיכיון לפתיחת פעילותה של רשת ההמבורגרים האמריקאית שייק שאק לישראל.

אם המגעים יבשילו, לא יהיה זה החיבור הראשון של בנק הפועלים לקבוצת פוקס. בעבר רכשה פועלים אקוויטי 20% ממניות ללין20% משילב ו-20% מרשת ג'מבו יוון, שעתידה להתחיל פעילותה בקרוב. ב-2021 רכשה קבוצת משקיעים בהובלת פועלים אקוויטי, קבוצת הראל ביטוח ופיננסים והראל ויזל, 49% מזרוע ההסעדה של חברת ירזין-סלע ניהול והחזקות.

Pret a Manger היא רשת קפה וכריכים בריטית שנוסדה ב-1986 עם מעל ל-500 סניפים ברחבי העולם. הרשת, המנוהלת על-ידי פאנו קריסטו, פועלת בארה"ב, באירופה, בסין, בדובאי ובסינגפור. הרשת פועלת בפורמט מדפים לאכול חם ומקררים קרים בשירות עצמי, בהם הלקוח מבצע את תהליך איסוף המוצרים בעצמו ולבסוף ניגש לקופה רק לטובת התשלום.

שייק שאק היא רשת המבורגרים אמריקאית שהחלה את פעילותה ב-2001 בניו יורק ומאז התרחבה ל-15 מדינות נוספות, כולל בריטניה, יפן, איחוד האמירויות הערביות ומקסיקו, ומפעילה למעלה מ-360 מסעדות. היא נסחרת בוול סטריט בשווי של למעלה מ-2 מיליארד דולר.

מבנק הפועלים נמסר: "פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק הפועלים, בוחנת תדיר כניסה להשקעות ריאליות בתחומים שונים. החברה אינה מתייחסת להשקעות שהיא בוחנת או שהוצעו לה או כאלה שלא הוצעו לה, והיא מודיעה על השקעות אם וכאשר היא משלימה את ההליכים הנדרשים". 

מעוניינים בזיכיון לרשת מובילה התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן