רשתות מזכות וזכיינים יתרמו כסף ומזון לסיוע לקורבנות רעידת האדמה בהאיטי

רשתות מזכות וזכיינים יתרמו כסף ומזון לסיוע לקורבנות רעידת האדמה בהאיטי

רשתות מזכות וזכיינים מתגייסים לעזור להאיטי.


חברת מקדונלד'ס הודיעה כי תתרום חצי מיליון דולר לסיוע לקורבנות רעידת האדמה בהאיטי. הסכום יהיה שווה לסכום שייתרם על ידי זכיין מקדונלד'ס, Arcos Dorados, והסכום הכולל של התרומה יהיה כמיליון דולר או יותר.


החברה דיווחה כי בשבוע הקרוב, כל מסעדה שמנוהלת על ידי Arcos Dorados ב-19 מדינות תתרום 50 סנט מכל מכירה של ביג-מק או ארוחת ביג-מק לקורבנות רעידת האדמה.


 Arcos Dorados (שפירושה קשתות מוזהבות בספרדית) מנהלת כ-1,700 מסעדות מקדונלד'ס באמריקה הלטינית ואמורה לגייס כחצי מיליון דולר במאמצה לסייע לקורבנות רעידת האדמה. הכסף שייגויס יועבר לצלב האדום, יחד עם תרומת מקדונלד'ס עצמה.


Yum Brands, המפעילה של KFC, Taco Bell ורשתות מסעדות נוספות, תתרום חצי מיליון דולר מתכניתה "The World Hunger Relief", בכדיי לספק מזון לקורבנות רעידת האדמה בהאיטי.


התכנית, המחלקת תרומות שהחברה גייסה בנוסף למזון וכסף שהחברה תורמת, פועלת משנת 2007. גם עובדי החברה ברחבי העולם אוספים מצרכים ותורמים כסף במטרה לסייע להאיטי.