רשת בורגראנץ' נכנסת לתחום הקפה באמצעות אסם נסטלה פרופשיונל |
|
דה מרקר | |
רשת מסעדות ההמבורגרים בורגראנץ' תיכנס לראשונה לתחום הקפה עם עמדות קפה ממותגות בתוך הסניפים, תחת השם "ראנץ קפה". הפעילות תושק בהדרגתיות בכל סניפי הרשת, בהשקעה של חצי מיליון שקל לסניף כאשר הצפי הוא ל-30 סניפים, תוך 6 חודשים. פעילות "ראנץ' קפה" תושק באמצעות מוצרי חטיבת המזון המקצועי בחברת "אסם נסטלה פרופשיונל"- הקפה שיוגש הינו קפה ממותג Nescafe Milano, וכמו כן יוגשו מאפים טריים שיוכנו במקום של מאפיית בונז'ור. עו"ד אלי אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ', מוסר: "הכניסה לתחום הקפה הינה טבעית כמוצר משלים לקהל לקוחותינו, "ראנץ קפה" הינו מענה ללקוחות רבים אשר פנו אלינו בדרישה להרחיב את סל המוצרים שלנו, מנתונים שקיבלנו בעולם, התברר כי ברוב רשתות המזון המהיר, ניתן מענה לקפה ומאפה וארוחות קלות בנוסף למוצרי הליבה של הרשת." משה גבאי, מנכ"ל בורגראנץ': "מבדיקות שערכנו התברר כי הציבור דורש לקבל קפה ומאפה במסעדות, כמוצר משלים, הציבור הישראלי הפך להיות אנין וטעם ומבין בטעמי קפה ודורש את הקפה האיכותי והטעים ביותר, במחיר הכי כדאי. הקשר שנוצר עם חברת אסם נסטלה פרופשיונלס, נמצא מתאים מאוד לצרכי הרשת, הן מבחינת חוזקו של המותג בעולם, והן מבחינת מבחני הטעימה". |
רשת בורגראנץ' נכנסת לתחום הקפה באמצעות אסם נסטלה פרופשיונל
18 בינואר 2012
X