רשת "האוס אין" רוכבת על גל השיווק הבריא: מתמתגת מחדש תחת הסיסמא 'מעצבים חדרים בריאים |
||
TheMarker | ||
תהליך המיתוג יקיף את כל סניפי הרשת. היקף ההשקעה במהלך, מיליון וחצי ₪. בנוסף, מרחיבה האוס אין את פעילותה ומציעה שלא כבעבר רק חדרי ילדים ונוער, אלא גם פריטי ריהוט ליתר החללים בבית: ארונות, חדרי שינה, חדרי עבודה ועוד. לדברי מילי עשור , מנכ"ל ומבעלי הרשת, " תהליך המיתוג מחדש הינו פועל יוצא של מהלך אסטרטגי רחב יותר במסגרתו ממצבת עצמה רשת האוס אין כרשת הרהיטים הראשונה ששמה דגש על ייצור רהיטים בריאים וידידותיים לסביבה". |
רשת "האוס אין" רוכבת על גל השיווק הבריא: מתמתגת מחדש תחת הסיסמא 'מעצבים חדרים בריאים
19 ביוני 2011
X