רשת האופנה דופלו מעלה קמפיין ראשון

רשת האופנה דופלו מעלה קמפיין ראשון

דופלו, רשת האופנה לנשים, מעלה קמפיין ראשון לאחר 50 שנות פעילות. הרשת הוקמה על-ידי הזוג ויטלס, וכיום מנוהלת על-ידי בני המשפחה.


הקמפיין בכיכובה של סמדר קילצ'ינסקי יכלול שלטי חוצות, פרסום בעיתונות והפקת קטלוג ויושקעו בו 800 אלף שקל.


לאחר שנים של מכירה בתוך נקודות מכירה במשביר לצרכן הישן, נפתחו לפני ארבע שנים סניפים עצמאיים של הרשת וסניפים חדשים במשביר החדש לצרכן.


כיום מונה הרשת 30 נקודות מכירה ברחבי הארץ, 17 חנויות עצמאיות, ו-13 פינות בתוך המשביר הצרכן החדש. בשנה הקרובה מתוכננות להיפתח ארבע חנויות נוספות.


השנה החליטה הרשת לצאת לראשונה מאז הקמתה בקמפיין פרסום ויח"צ בהשקעה של 800 אלף שקל. הדוגמנית-שחקנית סמדר קילצ'ינסקי נבחרה להוביל את הקמפיין בשתי העונות הקרובות, תמורת 60 אלף דולר. קמפיין הפרסום יכלול שלטי חוצות, פרסום בעיתונות והפקת קטלוג.