רשת האופנה "ניו-יורקר" בוחנת כניסה לישראל

רשת האופנה "ניו-יורקר" בוחנת כניסה לישראל

רשת האופנה הגרמנית ניו-יורקר (NewYorker) בוחנת את האפשרות לפתוח סניפים בישראל.


בעלי הרשת ביקרו באחרונה בישראל ובין היתר נפגשו עם בכירים בקבוצת קניוני עזריאלי וסיירו עמם בקניוני הקבוצה, בהם קניון עזריאלי בתל אביב. מקבוצת עזריאלי נמסר כי אינה מתייחסת להליכי משא ומתן שהיא מקיימת.


רשת ניו-יורקר, המפעילה 731 סניפים ב-27 מדינות באירופה, מבקשת לשווק אופנה עכשווית במחירים נוחים. היא נחשבת למתחרה של H&M, שמתכננת לפתוח סניף ראשון בישראל במארס 2010. הרשת מעסיקה 13 אלף עובדים ומדווחת על כ-4 מיליון לקוחות בכל חודש.


לחברה כמה תתי-מותגים, בהם מותגי אופנת הרחוב והספורטFISHBONE ,FISHBONE SISTER וביג בודהה, הקו האלגנטי לצעירות AMISU והקו האלגנטי לצעירים SMOG. החברה משווקת גם קו הלבשה תחתונה תחת השם CENSORED ופריטי אופנה נלווים, בהם תיקים ותכשיטים.


בתוך כך, בעלי רשת האופנה האמריקאית לצעירים 21 Forever הגיעו באחרונה לישראל לסדרת פגישות ולסיור בקניוני גוש דן כדי לבחון כניסה לישראל. בין היתר נפגשו הבעלים עם איש העסקים ג'קי בן זקן ועם מנכ"ל קבוצת סקאל, סולי סקאל.