רשת האופנה פוקס עוברת לשיטת ניהול עפ"י אזורים |
||
גלובס | ||
רשת האופנה פוקס עוברת לשיטת ניהול על-פי אזורים. המהלך כולל חלוקת הארץ לשלושה אזורים עיקריים: צפון, דרום ומרכז, כשעל כל אזור אחראי מנהל רשת שבאחריותו כ-50 חנויות ותחתיו מנהלי אזורים שבאחריותם כ-15-18 חנויות. בעבר הניהול התבצע על-פי מותגים: נשים, גברים, ילדים ובייבי. בפוקס הוחלט כי ניהול על-פי אזורים עשוי לייעל באופן משמעותי את עבודתם של מנהלי הרשת והאזורים. |
רשת האופנה פוקס עוברת לשיטת ניהול עפ"י אזורים
27 בנובמבר 2005
X