רשת האופנה H&O מסכמת רבעון עם גידול של 27% במכירות

רשת האופנה H&O מסכמת רבעון עם גידול של 27% במכירות

רשת האופנה H&O (לשעבר המשביר מחסני אופנה), שבשליטת קבוצת גאון אחזקות ומשפחת לבנת, מדווחת היום כי מכירותיה ברבעון הראשון של 2006 עלו ב-27% והסתכמו ב-98 מיליון שקל.


ואולם סעיף עלות המכר (הכולל את חומרי הגלם ואת עלות רכישת הבגדים) עלה ב-25% ל-64 מיליון שקל. הוצאות השיווק עלו ב-3 מיליון שקל ל-29 מיליון שקל, כך שהחברה מדווחת על הפסד תפעולי של 804 אלף שקל. בשורה התחתונה מדווחת החברה על הפסד נקי של 920 אלף שקל. 

מדובר בשיפור לעומת הפסד של 4.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. את 2005 סיימה החברה ברווח של 6.6 מיליון שקל. תזרים המזומנים שהפיקה החברה מפעילות שוטפת ירד ב-27% והסתכם ב-9.7 מיליון שקל ובקופתה 198 מיליון שקל.


החברה מפעילה 30 חנויות. הונה העצמי של H&O עומד על כ-40 מיליון שקל לאחר שחילקה 2.6 מיליון שקל כדיווידנד.


לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר H&O, "הגידול במחזור המכירות משקף המשך ישיר של מגמת הצמיחה שהציגה החברה בשנת 2005 והוא נובע בעיקרו מתחום האופנה וההלבשה. ברבעון האחרון השיקה החברה בישראל את מותג הג'ינסים הבינלאומי- "מאווי" (MAVI), לאחר שקיבלה את הזכויות הבלעדיות לשיווקו בארץ. בנוסף, מתכוונת הרשת להרחיב את פעילות מחלקת ההלבשה התחתונה ובכך להמשיך את מגמת הגידול שלה".


מניית H&O הוסיפה 90% מתחילת השנה ושוויה של החברה (הנשלטת בידי המשביר אחזקות) מגיע ל-62 מיליון שקל.