רשת האופנה H&O מסכמת רבעון עם גידול של 27% במכירות |
||
The Marker | ||
רשת האופנה H&O (לשעבר המשביר מחסני אופנה), שבשליטת קבוצת גאון אחזקות ומשפחת לבנת, מדווחת היום כי מכירותיה ברבעון הראשון של 2006 עלו ב-27% והסתכמו ב-98 מיליון שקל. ואולם סעיף עלות המכר (הכולל את חומרי הגלם ואת עלות רכישת הבגדים) עלה ב-25% ל-64 מיליון שקל. הוצאות השיווק עלו ב-3 מיליון שקל ל-29 מיליון שקל, כך שהחברה מדווחת על הפסד תפעולי של 804 אלף שקל. בשורה התחתונה מדווחת החברה על הפסד נקי של 920 אלף שקל. החברה מפעילה 30 חנויות. הונה העצמי של H&O עומד על כ-40 מיליון שקל לאחר שחילקה 2.6 מיליון שקל כדיווידנד. לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר H&O, "הגידול במחזור המכירות משקף המשך ישיר של מגמת הצמיחה שהציגה החברה בשנת 2005 והוא נובע בעיקרו מתחום האופנה וההלבשה. ברבעון האחרון השיקה החברה בישראל את מותג הג'ינסים הבינלאומי- "מאווי" (MAVI), לאחר שקיבלה את הזכויות הבלעדיות לשיווקו בארץ. בנוסף, מתכוונת הרשת להרחיב את פעילות מחלקת ההלבשה התחתונה ובכך להמשיך את מגמת הגידול שלה". מניית H&O הוסיפה 90% מתחילת השנה ושוויה של החברה (הנשלטת בידי המשביר אחזקות) מגיע ל-62 מיליון שקל. |
רשת האופנה H&O מסכמת רבעון עם גידול של 27% במכירות
4 ביוני 2006
X