רשת חדשה: ג'ינס בר

רשת חדשה: ג'ינס בר

קבוצת אירני מקימה רשת אופנה חדשה בשם ג'ינס-בר, בהשקעה של 1.25 מיליון דולר, במטרה להחזיר לתודעת הצעירים את המותג ליווייס. הרשת, כפי שניתן להבין משמה, תתמחה בג'ינסים, כאשר חנות הקונספט בקניון רמת אביב על שטח של 170 מ"ר, תתמקד במותג ליוויס לצד מותגים נוספים שייכנסו בהמשך.
 
החנות ברמת אביב מעוצבת כבר אופנתי. הבר הארוך משמש את שטח הקופה וכמקום מפגש לצעירים המכיל גם ברז מזיגה לבירה. במקום יוגשו גם יינות ומשקאות בהתאם למגבלות.
 
לדברי רוני אירני, "הקונספט אמור לשקף את הרצון שלנו לחבר את ליוויס לחזית האופנה מבלי לשכוח את הקהל הקלאסי יותר. החיבור בין המראה האלגנטי לבר האופנתי משקף את החיבור בין הרטרו למודרני, בין המותג הוותיק לקווים החדשים הבועטים והעכשוויים שלו.


המקום יספק חווית קנייה ואני מאמין שהחנות תהפוך למפגש חברתי. בהמשך תפתח חנות יוצאת דופן ברחוב שנקין בת"א בבניין המיועד לשימור. שלוש חנויות נוספות צפויות להיפתח עד סוף השנה".
 
קבוצת אירני קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשווק את המותג ליוויס לפני כשנה. במהלך השנה הובאו לארץ קבוצות "ליוויס" האופנתיות: BLUE STAR, ENGINEERED, LVC, נסגרו נקודות מכירה שאינן רלוונטיות ונפתחו נקודות מכירה חדשות בבוטיקים מתמחים ומעתה גם רשת "ג'ינס-בר".
 
ליוויס, מותג הג'ינס הנמכר ביותר בכל הזמנים, ביצע מספר פעולות להצערת המותג, פותחו קטגוריות חדשות מתוך כוונה לחזור להוביל גם בקרב קהלים אופנתיים וקהלים צעירים, בין השאר על ידי התחברות למסיבות וחיי הלילה.
 
בבעלות "קבוצת אירני" מתחם האופנה פקטורי 54 והזיכיונות הבלעדיים למותגים דיזל, ליוויס, מיס סיקסטי, שביניון – בגדי גברים, פילה – בגדים ונעליים, לוטו, נעלי בירקנשטוק, רוקפורט ועוד ולאחרונה רכשה גם 50% מרשת ספורט ורטהיימר.