בשורות לגברים שחייבים איזו טבעת או עגיל יוקרתיים: לראשונה בישראל תיפתח רשת חנויות המתמחה בתכשיטי גברים תחת השם Get Maximum.
מאחורי הרשת עומדת אשת העסקים אולסיה קנטור. ההשקעה בהקמת הרשת תגיע לכ-20 מיליון דולר ובסופו של התהליך תימנה הרשת עשרה סניפים. להערכת החברה, מחזור המכירות בשנת הפעילות הראשונה, יעמוד על למעלה מ-10 מליון שקל.
הסניף הראשון נפתח היום בכיכר המדינה בהשקעה של כשני מיליון דולר ובהתאם לאסטרטגיה של הרשת החדשה יכלול תמהיל רחב ומגוון של תכשיטים ממותגים ואביזרי אופנה לגברים של מעצבי על איטלקיים, ביניהם: זאנקן, צ’אסרה פאצ’יוטי, דה מאריה ועוד. רמת המחירים תהיה דומה לזו הקיימת באירופה וכדי לתת מענה לקהל רחב יותר יציעו החנויות גם מותג הבית Get Maximum המותאם לצרכן הישראלי, שיכלול, בין השאר, גם תכשיטים בשילוב סמלים והשראות מהתרבות והאופנה המקומיות, כמו מגן דוד, חמסה, סמלי הקבלה ועוד.
הסניפים החדשים, יעוצבו עפ"י קונספט של מחלקות מתמחות: שרשראות לגבר, צמידים, טבעות, תליונים, עגילים לגבר, מחזיקי מפתחות, חפתים, פסלי נוי לשולחן העבודה, אביזרי אופנה ועוד.
אולסיה קנטור מבעלי הרשת, אומרת כי "במסגרת התוכנית העסקית של החברה, אנו מתכוונים לפתוח במהלך 2008, שלושה סניפים בערים מרכזיות בישראל: בטיילת באילת, בחיפה ובירושלים ושישה סניפים נוספים עד סוף 2009".
עוד אמרה קנטור: "מסקרי שוק שערכה החברה בישראל, עולה כי תחום תכשיטי הגברים תופס תאוצה גם בארץ ולכן החלטנו לפתוח רשת חנויות, במטרה לענות על צורך קיים בשוק הישראלי".