רשת מוצצים מקימה תת-רשת למוצרי פרימיום ב-2 מיליון שקל

רשת מוצצים מקימה תת-רשת למוצרי פרימיום ב-2 מיליון שקל
רשת מוצצים, המתמחה בשיווק מגוון מוצרים לתינוק ולילד, מקימה בימים אלה תת-רשת של חנויות בוטיק תחת השם "מוצצים פרימיום", שימוקמו במתחם נפרד בתוך חנויות מוצצים ויציעו מוצגים יוקרתיים לתינוק ולילד. היקף ההשקעה במהלך כ-2 מיליון שקל.


בימים אלה נחנכות שתי החנויות הראשונות בסניפים ברמת-גן ובראשל"צ, ובתוך שנתיים מתוכננות להיפתח ארבע חנויות נוספות של תת-הרשת ביתר סניפי מוצצים (באר-שבע, חיפה, אשדוד וקרית-גת).


בחנויות הבוטיק יוצעו למכירה מותגים יוקרתיים של מעצבים, כגון: תיקי עגלה מעוצבים, טקסטילים למיטה בהתאמה אישית, רהיטים מעץ מלא לפי הזמנת הלקוח, צעצועים מיוחדים, בגדי הריון והנקה ועוד. כמו כן, בחנויות הבוטיק יושם דגש מיוחד על אוירה מיוחדת של מוזיקה מרגיעה ונרות ריחניים.

 

ב"מוצצים פרימיום" יוצע לראשונה בישראל שירות של רישום מתנות מראש (כמו בארה"ב). במסגרת השרות, לקוח שעורך ברית או מסיבה יכול להירשם ב"מוצצים פרימיום" ולספק רשימת מתנות מועדפות. מוזמני האירוע מגיעים לבוטיק ובוחרים לקנות את אחת המתנות שמופיעות ברשימה (כך גם נמנע מצב שבו שני אנשים רוכשים את אותה מתנה).

 

אסף כהן, מנכ"ל משותף ב"מוצצים", ציין כי הרעיון להקמת "מוצצים פרימיום" נולד בעקבות העלייה בביקוש למוצרי תינוקות וילדים יוקרתיים וייחודיים, ש"אין לכולם", ושניתן לרכוש בהזמנה אישית. חנויות "מוצצים פרימיום" יאפשרו לראשונה להורים ליהנות מחד ממחירים אטרקטיביים במיוחד של כלל המותגים הסטנדרטיים לתינוק הקיימים בשוק ומוצעים בחנויות "מוצצים", ויחד עם זאת לרכוש מוצרים יוקרתיים ומתנות מיוחדות בחנות הבוטיק הנפרדת בתוך החנות.