MANGO, רשת האופנה הספרדית הבינלאומית המובילה, משיקה חנות מעוצבת בקניון הזהב בראשון לציון, הזהה לקונספט הבינלאומי החדש של המותג ולחנות הדגל של MANGO בקניון עזריאלי בתל אביב. סך השקעה בפתיחת החנות 3 מיליון ש"ח.
החנות החדשה המשתרעת על פני 180 מ"ר עוצבה על פי מודל הויז'ואל מרצ'נדייזינג הייחודי לחברה הספרדית (MANGO VISUAL MERCHENDIZING CONCEPT). הקונספט כולל אזורים ייעודיים נרחבים לקולקציות האביזרים של MANGO בהם מוצגים תיקים, נעליים ואביזרים אשר MANGO מתמחה בהם, ופינות קולקציה על פי חלוקה לטרנדים, המדמות חווית סטיילינג המקלה על בחירת פריטים ושילובם.
החנות כולה הגיעה עד אחרון פריטיה מספרד כולל חלקי הריהוט, התאורה והמידוף והיא עומדת בסטנדרטים בינלאומיים קפדניים. עיצוב חנות הקונספט של MANGO, זכה להימנות על רשימת עיצובי החנויות היפים בעולם של המגזין "ווג" ספרד.
אריק בן זינו, מנכ"ל חברת MANGO בישראל מוסר כי: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, במטרה להרחיב את פעילותה של MANGO בישראל ובכוונה להגיע לכל אישה בישראל אנו ממשיכים לפתוח סניפי MANGO ברחבי הארץ על בסיס תשתית החברה הקיימת אשר תומכת בצמיחה מהירה עתידית".
MANGO, רשת אופנת הנשים הבינלאומית, מונה כיום 13 סניפים ברחבי הארץ ועד סוף השנה עתידה למנות 20 סניפים בפריסה ארצית.
רשת MANGO העולמית מונה למעלה מ- 1000 חנויות הפרושות ב 89 מדינות, על פני 5 יבשות וממשיכה במגמת התרחבות. MANGO העולמית סיימה את 2006 עם מחזור של 1.257 מיליארד יורו, עליה של כ10% מביצועיה ב2005, מתוכם 76% בשוק העולמי ו24% בשוק הספרדי.
את הקמפיין שלהרשת העולמית מובילה השנה השחקנית מילה ג'ובוביץ'. את העונה הבאה תוביל השחקנית ההוליוודית פנלופה קרוז, אשר עיצבה ליין לבוש ראשון שלה עבור המותג אשר יימכר גם בישראל.