רשת נעלי מרקו משקיעה 2 מיליון שקל במיתוג מחודש |
||
גלובס | ||
רשת נעלי מרקו מסיימת בימים אלה תהליך של מיתוג מחדש בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל. הרשת השקיעה בעיצוב מחדש של סניפי החברה, הלוגו, אריזות הנעליים, כרטיס מועדון ושקיות המותג. הקונספט החדש מבוסס על סגנון בינלאומי יוקרתי הבא להעצים את חוויית הקנייה, כמו גם לחזק את הקשר בין המותג לעולם האופנה בארץ ובחו"ל. העיצוב החדש מתבסס על שילוב הצבע השחור היוקרתי עם צבעוניות של אדום, כתום ולבן בקווים נקיים. רשת נעלי מרקו מונה כיום 11 סניפים והיא נמצאת בבעלות פרטית של משפחת כהן. בשנת 2006 צפויה הרשת לפתוח כחמישה סניפים חדשים. |
רשת נעלי מרקו משקיעה 2 מיליון שקל במיתוג מחודש
25 בדצמבר 2005
X