רשת ספגטים מתרחבת לחו"ל: במשא ומתן לפתוח חנויות בקפריסין ובפרובנס

רשת ספגטים מתרחבת לחו"ל: במשא ומתן לפתוח חנויות בקפריסין ובפרובנס

חברת גילרוי, הבעלים של רשת ספגטים, נמצאת במשא ומתן מתקדם להקמת רשת חנויות בקפריסין ובפרובנס. המו"מ מתנהל עם שתי קבוצות של אנשי עסקים מקומיים. הכוונה היא להקים רשת של שבעה סניפים בקפריסין ורשת של שישה סניפים בדרום צרפת.


שתי חנויות הראשונות בקפריסין ייפתחו בניקוסיה בהשקעה של כ- 700 אלף דולר. הסניפים בקפריסין יהיו בבעלות חברה משותפת לגילרוי ואנשי עסקים מקומיים. בדרום צרפת גילרוי תהיה מעניקת זיכיון בלבד.


ספגטים מפעילה בישראל רשת של 13 חנויות המתמחות בארוחות פסטה המבוססות על רטבים שונים. בימים הקרובים עתידה הרשת לפתוח בישראל סניף נוסף בקולנוע מקסים לשעבר, מול דיזינגוף סנטר בתל אביב. הסניף החדש ישתרע על שטח של 250 מ"ר. גילרוי שותפה בשלושה סניפים של ספגטים בישראל ושאר הסניפים מופעלים בזכיינות.


גילרוי הינה חברת ניהול רשתות ששמה לעצמה מטרה לנהל קונספטים בתחום המזון.


החברה נמצאת בבעלות גדי גרנות, לשעבר מנכ"ל פיצה האט;איש העסקים משה וינגרטן, לשעבר מנהל העסקים של פפסיקו בישראל;ודרור נחושתן, ממקימי רשת ספגטים. החברה רכשה כ- 50% מרשת ספגטים לפני כארבעה שנים. החזון של החברה הוא לבנות קונספטים קמעונאיים בתחום ההסעדה בישראל ולשווקם בחו"ל.


בעבר בחנו בעלי גילרוי את האפשרות להקים רשת ספגטים בטורקיה. החברה ניהלה מגעים עם משקיעים מקומיים להקמת חנות ראשונה באיסטנבול אך המגעים לא הבשילו והתוכנית לא יצאה לפועל.


גדי גרנות, מנכ"ל גילרוי סרב להתייחס לידיעה.