רשת פיצה מטר משקיעה 100 אלף שקל בקמפיין הקיץ

רשת פיצה מטר משקיעה 100 אלף שקל בקמפיין הקיץ
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן-נתן, יכלול אינטרנט, חלוקת פליירים, דיוור ישיר לבית הלקוח ודיוור לקוחות באמצעות המייל

 

רשת פיצה מטר עולה בימים אלה בקמפיין קיץ באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן-נתן. בהשקעה של כ-100 אלף שקל.

 

הקמפיין, שיימשך כחודש, יכלול פרסום באתרי אינטרנט, דיוור ישיר לבית הלקוח, חלוקת פליירים, דיוור לקוחות באמצעות המייל ופרסום באתר הבית. את הקמפיין ילווה הסלוגן "1/2 מטר במחיר מילמטר".