רשת "צליל" מבית סטימצקי תמכור מוצרי מוסיקה ברשת החדשה "זאפה קפה" |
||
Bizportal | ||
צליל, רשת המוסיקה של סטימצקי וקבוצת "זאפה" חתמו על הסכם שת"פ במסגרתו יוקמו חנויות מוסיקה בתוך רשת בתי הקפה "זאפה קפה". החנות הראשונה מוקמת בימים אלו בצמוד למועדון הזאפה שברמת החייל. במהלך שנת 2009 יוקם הסניף השני בצמוד למועדון זאפה הרצליה. היקף ההשקעה של חברת צליל בחנויות המוסיקה עומד על כמה מאות אלפי שקלים. במסגרת שיתוף הפעולה יתקיימו בערבים במתחם המשותף למועדון הזאפה ולבית הקפה, פעילויות כדוגמת מכירת דיסקים חתומים של האמן המופיע במועדון, ומכירת חולצות ומרצ"נדייז. גודל חנות המוסיקה של "צליל" במתחם ה"זאפה קפה" כ- 50 מ"ר. מיכה יוגב, מנכ"ל צליל מרשת סטימצקי, אמר היום: "שיתוף הפעולה של צליל וזאפה מהווה נדבך נוסף בפעילותה הענפה של רשת צליל בתחום המוסיקה בכלל ובהובלה של פרויקטים מוסיקליים בפרט, תוך מתן במה לאמנים ישראליים ב- "LIVE", כחלק מרצוננו להעניק לקהל לקוחותינו חווית קנייה תרבותית כוללת. צליל מרשת סטימצקי תמשיך לשתף פעולה עם אמנים, להשקיע בפרויקטים מוסיקליים חדשים, גם כאלה המשלבים מכירת תוכן מוסיקלי על מדיה דיגיטאלית, לקדם הופעות ומכירת כרטיסים בסניפי צליל, תוך מתן הטבות ללקוחות צליל". עוד הודיע מיכה יוגב, מנכ"ל צליל, על השקת חנות ראשונה משולבת צליל-סטימצקי בקניון דרורים בהיקף השקעה של כחצי מיליון שקל. בנוסף יפתחו חנויות משולבות נוספות בקניון מרגלית השרון, סביונים ובת ים. קבוצת הזאפה כוללת 2 מועדוני הופעות מובילים- מועדון הזאפה ברמת החייל ת"א, שהוקם לפני 4 שנים ומועדון זאפה הרצליה שהוקם השנה. שני המועדונים מארחים על בימתם מידי ערב את מיטב האמנים המקומיים ואמנים בינלאומיים מובילים. בנוסף, כוללת הקבוצה את מועדון "הייניקן מיוזיק רום", שהוקם לפני כשנה בצמוד לבית ציוני אמריקה בתל אביב, ומהווה בר מוסיקלי ייחודי המארח על בימתו מופעי לייב של אמנים מובילים מזרמים מוסיקליים מגוונים |
רשת "צליל" מבית סטימצקי תמכור מוצרי מוסיקה ברשת החדשה "זאפה קפה"
15 בדצמבר 2008
X