רשת צעצועי חצי חינם רכשה את הפנינג

רשת צעצועי חצי חינם רכשה את הפנינג

רשת צעצועי חצי חינם רכשה את רשת הפנינג, המשתייכת לקבוצת חלים, המהווה ספק מרכזי בתחום הציוד המשרדי והצעצועים. נאוה מיכאל-צברי, בעלי צעצועים חצי חינם, הקימה חברה בבעלות משותפת עם דודי ברסלר ועופר רפפורט. החברה המשותפת רכשה את פעילות רשת הפנינג, והיא תנהל גם את פעילות הצעצועים של רשת צעצועים חצי חינם.


החברה המשותפת תכלול 54 חנויות, כש-18 מהן יתמקדו בתחום הצעצועים ויופעלו תחת המותג "צעצועים חצי חינם", ו-36 חנויות יתמקדו בתחום המתנות ויופעלו תחת המותג הפנינג.


כחלק מהתהליך האסטרטגי, ביצעה רשת צעצועים חצי חינם בחודשים האחרונים מהלך של שדרוג והתמקדות באותן חנויות של הרשת המתאימות להפעלה בקונספט המעורב החדש של החברה המשותפת. דודי ברסלר ישמש כמנכ"ל החברה המשותפת, שתפעיל את שני המותגים במקביל.


ברסלר שימש בתפקידי ניהול בכירים בכמה חברות קמעונאיות מובילות, בין השאר כמנכ"ל קבוצת שיל"ב, מנכ"ל טנגו (מוצרי ליווי'ס) ומנכ"ל קבוצת גולף אנד קו.


ענף הצעצועים, המגלגל כ-600 מיליון שקל בשנה, נמצא בשנים האחרונות בקיפאון מתמשך. ברוב החנויות קיים שילוב מגוון רחב של מוצרים במחיר הנמוך ביותר, בעוד כולם מייבאים מכולם את אותם מוצרים. רמת הבידול המותגית בין החברות השונות נמוכה.


לעומת זאת, שוק המתנות הינו שוק דינמי, שהולך ומתפתח, כחלק ממגמה עולמית של התרחבות והתחזקות חנויות בתחום המתנות.