רשת קפה ג'ו עוברת מיתוג מחדש

רשת קפה ג'ו עוברת מיתוג מחדש

רשת קפה ג'ו יוצאת השבוע בקמפיין פרסום ראשון באמצעות פרסום ערמוני BATES, בהשקעה של מיליון דולר. הקמפיין הוא חלק ממהלך המיתוג מחדש של הרשת, הכולל בין היתר את שינוי השפה הפרסומית, רענון ניראות הסניפים והמוצרים הנלווים ועוד.


במרכז המהלך השיווקי, קמפיין תדמיתי בעיתונות ובשילוט חוצות, תחת הסיסמא "קבענו בג'ו". לצורך הקמפיין צולמו עשרות "טיפוסים" האוחזים "בכוס הקפה האישית שלהם" בצורות שונות, במטרה להדגיש את הרב גוניות וההתאמה האישית שיכול כל אחד למצוא ברשת קפה ג'ו.


במסגרת המהלך השיווקי, ישונה גם העיצוב של הסניפים וירועננו גם כל המוצרים הנלווים כמו תפריטים, כוסות, אריזות ה- takeaway ועוד.


קפה ג'ו היא הרשת השנייה בגודלה בארץ, המונה 25 סניפים. בכוונת הרשת להתרחב השנה ולהגיע ל-30 סניפים לפחות, ע"י פתיחת סניפים גם בפריפריה ובערים מחוץ למרכז (ירושלים, חיפה ועוד).