רשת TO GO יוצאת בקמפיין על קיר פרסום ענק

רשת TO GO יוצאת בקמפיין על קיר פרסום ענק

רשת נעלי TO GO עולה לראשונה בקמפיין אופנה על קיר פרסום ענק בהשקעה של 70 אלף דולר. השלט הוצב מעל נתיבי איילון על שטח של 510 מ"ר למשך חודש וחצי.


השלט מהווה רק חלק ממסע הפרסום של רשת האופנה לקיץ 2006, שעולה באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית, אניטה, ובהשקעה של כמיליון שקלים. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, קירות פרסום, עיתונות ארצית, אינטרנט, שילוט על אוטובוסים ועל תחנות אוטובוס, כתבי עת ופעילות קד"מ.


עידו פיגנבוים, סמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה ציין: "אנו חברת ההנעלה הראשונה שעולה על קיר פרסום ענק באיילון. אחרי שבחנו מספר אפשרויות, מצאנו לנכון לפרסם דווקא בשלט הספציפי של ברעם, הודות למיקום המיוחד ולתנועה הערה באזור".


חברת TO GO הנעלה נוסדה בסוף שנת 2002 על ידי מאיר נג'יבי ובני רחמני ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. כל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה. בשנה האחרונה פתחה הרשת 10 סניפים חדשים ובסך הכל יש לה כ- 30 סניפים ברחבי הארץ.