חברת ’שופרסל’ השיקה את ’יש’ – תת-רשת חנויות מזון במחירים זולים עם דגש על כשרות, שהוקמה בעקבות איחוד רשת ’זול פה’ עם רשת המזון החרדית ’אלף’ שנרכשה על ידה לפני חודש וחצי תמורת 100 מיליון שקל. במהלך השקיעה החברה כ-70 מיליון שקל.
הרשת החדשה, בראשה יעמוד איצ’ה וולקין, מונה היום 48 סניפים בפרישה ארצית, ובחודשים הקרובים מתוכננים להיפתח 4 סניפים נוספים כשהמטרה היא להגיע עד סוף 2009 לכ-59 סניפים.
הרשת מתכננת להרחיב בהמשך את סל שירותיה ולהעמיד לרשות ההלקוחות תווי קניה, מועדון לקוחות ושירותים פיננסים כגון כרטיס אשראי.
לרגל השקתה, עולה הרשת בקמפיין ארצי באמצעות פרסום ’אדלר חומסקי & ורשבסקי’ ו’בולטון פוטנציאל’, תחת הסלוגן ’יש הכל ובזול’, בהשקעה של כ-7 מיליון שקל.כ-2 מיליון שקל מתוכם יופנו לפרסום במגזרים.
הקמפיין כולל שילוט ארצי המונה כ-650 מכוונים, רדיו, מודעות בעיתונות הארצית תוך מתן דגש על פרסום מקומי, מודעות בעיתונות מגזרית, מיתוג נקודות המכירה ופעילות קד"מ בסניפים ובשכונות.
הקמת הרשת ממשיכה מהלכי יישום של האסטרטגיה עליה הכריזה שופרסל בשנת 2004, להקמת פורמטים קמעונאיים לקהלים שונים, במסגרתה הושקו רשת ’שופרסל דיל’ (מארס 2005), ’שופרסל ביג’ (פברואר 2006) ו’שופרסל שלי’ (ספטמבר 2006).
איצ’ה וולקין מנהל ’יש’: "כחלק מאסטרטגיית התאמת המגוון ומיקודו, נציע מוצרים ייעודיים וממוקדים יותר, ניתן דגש על מארזי חיסכון, אריזות גדולות וכשרויות בהכשר הבד"צ – כל אלה במחירים זולים. מאפייני התפעול מבטיחים מבנה הוצאות נמוך.