שטיחי כרמל out, "כרמל" in |
||
ynet | ||
שטיחי כרמל יורדת מהשטיחים. חברת השטיחים הוותיקה משנה שם ולוגו, ותיקרא מעתה "כרמל". הסיבה: מיתוג מחדש כרשת שטיחים, פרקטים וטפטים לצעירים. ההשקעה: 3 מיליון שקל. במסגרת השינוי חנויות הרשת יעוצבו מחדש, ויושקו קולקציות חדשות ברוח צעירה יותר. הרשת גם החלה לשווק משטיחיה בשופרסל ובהום סנטר. כל השינויים הללו יקודמו באמצעות קמפיין פרסומי רחב היקף. מדובר בשינוי מיתוג היסטורי לרשת שקיימת עשרות רבות של שנים. בראשית שנות ה-60 הקימו אותה חבר הכנסת המנוח אברהם שפירא (אגודת ישראל) ושותפו חיים איתני. בראשית שנות ה-90 עברה "שטיחי כרמל" לבעלותו של שפירא, אחרי סכסוך שותפים. ב-1994 קרסה הרשת ברעש גדול, ובנו של איתני, עפר – הבעלים של רשת "ביתילי" – רכש אז את החברה שהקים אביו מכונס הנכסים. כיום לרשת שטיחי כרמל 23 חנויות בישראל, והיא מייצאת לכ-30 מדינות. מפעל החברה הוא המפעל היחיד בארץ המייצר שטיחים, והוא משווק הפרקט הגדול בישראל. |
שטיחי כרמל out, "כרמל" in
23 בדצמבר 2008
X