שלוש חנויות למותג האופנה bebe

שלוש חנויות למותג האופנה bebe

מותג האופנה הבינלאומי bebe פותח לראשונה בישראל שלוש חנויות אאוטלט: בהרצליה, בשפיים ובאילת. החנויות בישראל יעוצבו על ידי מעצבי חברת bebe הבינלאומית בהתאמה לחנויות החברה בחו"ל.


 


המותג, הנמצא בבעלות חברת סקאל ספורט, מונה כיום 2 חנויות דגל בקניון רמת אביב ובקניון ארנה בהרצליה. כמו כן, המותג משווק כיום "כחנות בתוך חנות": ברשת חנויות אמפוריום בהרודס באילת, קניון גבעתיים, קניון עזריאלי בתל אביב ובקניון ערים בכפר סבא.


 


חנויות האאוטלט של bebe יפתחו כקונספט של "חנות בתוך חנות": במתחם הקניות בשפיים, בחנות סקאל ספורט באילת ובחנות אימפוריום אאוטלט חדשה שתפתח בקרוב ברח' משכית בהרצליה פיתוח.


 


ה"חנות בתוך חנות" של bebe החדשה במתחם שפיים, משתרעת עלשטח של 50 מ"ר, בה ימכרו מגוון רחב של פריטים מקולקציות קודמות של המותג כדוגמת: חולצות, שמלות, תיקים, נעליים ועוד, בהנחות משמעותית של עד 40%-70%. בעוד כחודש מתוכננות להיפתח שתי פינות אאוטלט נוספות של המותג בחנות סקאל ספורט באילת ובחנות אימפוריום אאוטלט חדשה, בהרצליה פיתוח.


 


מותגהאופנה bebe נמצא בבעלות חברת סקאל ספורט, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים. סקאל קיבלה את הזיכיון למותג בשנת 1999 ומאז פתחה 2 חנויות דגל של המותג ו-7 נקודות מכירה ברשת אמפוריום בישראל. המותג הנחשב למותג אופנתי ויוקרתי לנשים, מגלגל בישראל כ-15 מיליון שקל.