תקציב הפרסום חדש של רשת ננדוס שני מיליון שקל

תקציב הפרסום חדש של רשת ננדוס שני מיליון שקל

ננדוס ישראל בחרה במשרד הפרסום ירקוני בן נתן, כמשרד הפרסום החדש של הרשת.


ננדוס ישראל, בבעלותו של איש העסקים יובל דורון, תשקיע השנה כ-2 מיליון שקל בפרסום המותג "ננדוס", שיכלול רדיו, עיתונות, אינטרנט, פעילות קד"מ, שיתופי פעולה ותוכן שיווקי. את כל פעילויות הפרסום ילווה הסלוגן " עוף פורטוגזי מרגש על האש"


פרדריק בלסן, מנהל הקריאטיב של ירקוני בן נתן, אמר כי "האתגר האמיתי שלנו הוא לשלב את רוח המותג בעולם בפעילות המקומית בישראל, כאשר קטגוריית העוף כמעט ולא קיימת בראשו של הצרכן הישראלי".


למשרד החדש תהיה מן הסתם הרבה עבודה בזמן הקרוב, בעקבות התפרצות שפעת העופות.


לרשת ננדוס 12 סניפים ברחבי הארץ, כאשר השנה מתעתדת הרשת לפתוח 5 מסעדות חדשות בהשקעה של כ- 5 מיליון שקל.