תקציב הפרסום של טרקלין חשמל צפוי לעבור לאדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של טרקלין חשמל צפוי לעבור לאדלר-חומסקי

טרקלין חשמל מנהלת בימים אלה מו"מ מתקדם לקראת סגירה עם אדלר-חומסקי, על תקציב פרסום הנאמד בכ-2.5 מיליון דולר בשנה.


תקציב הפרסום של טרקלין חשמל נוהל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ירקוני. בניגוד לרשתות חשמל כמו סקאל נמנעה הרשת מכניסה לפרסום בטלוויזיה ועיקר התקציב שלה הופנה לעיתונות ומיעוטו לשילוט חוצות.


על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של טרקלין חשמל עמד ב-2004 על 7.175 מיליון דולר במחירי מחירון, שמשמעותם במחירים ריאליים כ-2.3 מיליון דולר. גם ב-2005 עמדה ההשקעה הפרסומית של הרשת על אותו סדר גודל: 7.136 מיליון דולר במחירי מחירון.


טרקלין חשמל הוקמה ב-1948 על-ידי אברהם ושרגא זילברשטיין, שפתחו את החנות הראשונה בחיפה. בסיס הפעילות של החברה הוא יבוא. החברה מייבאת את קנווד, גרץ, אקאי ו-LG. ב-1977 עבר העסק לידי שאול זילברשטיין, שהחל לבנות את טרקלין חשמל כרשת חנויות ארצית. לאחרונה השיקה החברה חנות קונספט טרקלין XLבקניון לב המפרץ.