תקציב הפרסום של סטודיו C חוזר ליהושע TBWA |
||
גלובס | ||
תקציב הפרסום של סטודיו C עוזב את משרד הפרסום גלר-נסיס וחוזר ליהושע TBWA שטיפל בתקציב בתחילת שנות ה-2000. ניהול התקציב בגלר-נסיס עמד כבר בעבר בסימן שאלה, כשסטודיו C יצא למכרז בו השתתפו משרדי הפרסום זרמון-גולדמן, טמיר-כהן וראובני-פרידן. בסופו של דבר הוקפא המכרז בגלל השינויים בבעלות החברה, במסגרתם נכנסו קבוצת שחר קז וחברת ההשקעות אמריקה-ישראל שבבעלות דני מריאן ושמשון הראל לשותפות בסטודיו C, והותירו את דליה לוי מייסדת הרשת עם חלק קטן של המניות. אך גם טרום הקפאת המכרז הייתה לסטודיו C היסטוריה "עמוסה" במשרדי פרסום, כמו גם במשרדי יחסי ציבור. שנתיים קודם למכרז טיפל בתקציב משרד הפרסום יהושע TBWA, שהחזיק בו במשך כחמש שנים. אחריו הועבר התקציב למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שהחזיק בו למשך חודשים ספורים, ומשם הוא הועבר למשרד הפרסום גלר-נסיס. |
תקציב הפרסום של סטודיו C חוזר ליהושע TBWA
27 בינואר 2009
X