אורנה יפת, כלכליסט

קבוצת קפה גרג מקימה תת־רשת בייקרי חדשה, "בייקרי האוס", שסניפיה ימוקמו במרכזים השכונתיים ובבנייני משרדים, כך נודע לכלכליסט.
שני הסניפים הראשונים נפתחו בחיפה ובפרדס חנה. “מדובר ברשת שמטרתה להתמחות במעדניות, עם סלטים מיוחדים, גבינות, דגים, ממרחים, מאפים וקפה, ללא מלצרים”, אומר יאיר מלכה, מבעלי הרשת.

ההשקעה בכל סניף נאמדת במיליון שקל וגודלם הממוצע יהיה כ־85 מ”ר, כשמחצית מהשטח מיועדת לתפעול ולמאפיה שבה ייאפו הבגטים והלחמים. הרשת תציע משלוחים הביתה לצד קניית מוצרים במקום בשירות עצמי. “היתרון שלי הוא שאני מייצר את הכל במפעלים שלי ויכול לספוג את עלויות הבלאי ולהיות תחרותי. שני הסניפים הראשונים מהווים פיילוט ויש לי ביטחון עצום שזה יצליח. בהמשך נפתח עוד סניף בקריות וסניף באזור תל אביב. הרשת יכולה למנות 30 סניפים כי קל לתפעל אותם”, אומר מלכה.
לדבריו, הרעיון להקמת הרשת עלה במשבר הקורונה. “זיהינו שהרבה רשתות קטנות ופרטיות סגרו סניפים ואנחנו ‘מתלבשים’ על הלוקיישנים האלה בשכונות. הרשת תהיה במקומות קטנים על טהרת הטריות וסניפים שאנחנו נפעיל באופן ישיר ללא זכיינים”. לדבריו, בתי הקפה השכונתיים מתעצמים, אך הוא לא פוסל אפשרות שהרשת תיכנס בעתיד גם לקניונים, שדות תעופה ומכללות.

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל?התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.