Yellow החלה לשווק ירקות חתוכים במארזים |
||
ynet | ||
הסדרה, פרי פיתוח בלעדי של חברת אסיף, מושקת באריזות המותאמות למעמד הכוסות ברכב . היקף ההשקעה במהלך: כ-500 אלף שקל Yellow, רשת חנויות הנוחות של פז, מרחיבה את קטגוריית מזון הבריאות בהשקעה של חצי מיליון שקל, ומציעה בסניפיה נשנושי ירקות טריים לדרך. מדובר בחטיפי ירקות טריים, חתוכים, שטופים ומוכנים לאכילה, שפותחו על ידי חברת אסיף במיוחד עבור Yellow. בהמשך ישווקו בשיטה זו גם מ המוצר ישווק לראשונה בארץ לפי מודל הקיים בחנויות Tesco Express, SimplyFood, וברשתות הקמעונאות הגדולות באירופה ובארה"ב. מ |
Yellow החלה לשווק ירקות חתוכים במארזים
5 באפריל 2006
X