גאפ סוגרת הרשת לנשים

גאפ סוגרת הרשת לנשים

אחרי פחות משנתיים החליטה גאפ לסגור את רשת Forth & Towne, שהיתה אמורה לסייע לקמעונאית ההלבשה שנמצאת בקשיים להגדיל את מכירותיה לנשים מעל גיל 35. בכך מבטלת גאפ את תוכנית ההתרחבות, כדי להתמקד בשיקום המותגים הוותיקים יותר שלה – גאפ, אולד נייבי ובננה ריפבליק. 
 
הרשת, שהושקה באוגוסט 2005, כוללת כיום 19 חנויות בניו-יורק, אטלנטה, שיקגו, יוסטון, סיאטל, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, סן דיאגו, סן חוזה וסנטה ברברה. החנויות, שמעסיקות כ-550 עובדים, צפויות להיסגר עד סוף יוני. חלק מהעובדים יועברו לחנויות אחרות של גאפ.
 
גאפ קיוותה להפוך את רשת Forth & Towne לערוץ מתמחה שמשרת נשים מעל גיל 35, שלהן הכנסה ממוצעת גבוהה יותר מכל קבוצות הנשים האחרות, והן רוכשות 39% מכלל הלבוש לנשים. גאפ העריכה בזמן השקת הרשת כי היא מחזיקה בפחות מ-3% משוק צרכניות הבגדים מעל גיל 35, לעומת 8% משוק הצרכניות הצעירות יותר.
 
לדברי יו"ר גאפ, בוב פישר, "Forth & Towne היתה מבחן לקונספט מבטיח והדגמה של הסיכונים שיש לקחת בעסקים שלנו. קיבלנו את ההחלטה הקשה לסגור את המותג ולמקד את המאמצים בעסקים הקיימים שלנו". מכירותיה של גאפ רשמו ירידה של 7% בשנה שעברה.
 
דובר החברה אמר, כי למרות הקשיים, מתכוונת גאפ להמשיך ולהשקיע בקונספטים מבטיחים אחרים, ביניהם חנות נעליים מקוונת שהושקה לאחרונה תחת השם Piperlime.