ארומה ישראל פותחת תת-רשת

ארומה ישראל פותחת תת-רשת

רשת ארומה ישראל, שבבעלות יריב שפע, פותחת תת-רשת בשם "ארומה מיני בר". מדובר בסניפים קטנים של 50 מ"ר, כשליש משטחם הממוצע של בתי הקפה הרגילים של ארומה. מגוון הכריכים ברשת החדשה יהיה מצומצם יותר, ויכלול סנדוויצ'ים שאינם מצריכים בישול או הכנה במטבח.
 
הרשת החדשה תתחרה בסניפי עלית טו-גו שנמצאים בתחנות רכבת, בבנייני משרדים ובבתי חולים. היקף ההשקעה הכולל ברשת, המתוכננת להגיע בתוך 5 שנים לכ-80 סניפים, יעמוד על כ-80 מיליון שקל.
 
הרעיון מאחורי הקמת תת-הרשת הוא להעניק לארומה נגישות בכל מקום ברחבי הארץ, בו אין הצדקה לסניפים גדולים במתכונת הרגילה בה פועלת הרשת, כגון בנייני משרדים, יישובים קטנים וצידי דרכים.


 


נועם ברמן, סמנכ"ל שיווק ארומה ישראל, אמר כי "האסטרטגיה מאחורי פתיחת ארומה מיני בר היא להעניק לציבור הלקוחות ארומה בכל מקום, ולאפשר גמישות בפתיחת סניפים במיקומים בהם לא הייתה עד כה הצדקה לפתיחת סניף ארומה גדול".
 
הסניף הראשון של הרשת החדשה ייפתח בקרוב בתחנה המרכזית בנהריה בהשקעה של מיליון שקל, ולאחר מכן ייפתח סניף נוסף בתחנה המרכזית בראשון לציון. רוב המכירות בסניפים יתבססו על קפה שלוקחים לדרך, ולא על ישיבה במקום.