'ג'נטלמן' מתמתגת מחדש

'ג'נטלמן' מתמתגת מחדש

ג’נטלמן, רשת חנויות מתנות לגברים, ממתגת עצמה מחדש ומשקיעה 2.5 מיליון שקל בתהליך הכולל שיפוץ, רכישת מדיה והשקת אתר אינטרנט וקמפיין.


 


במסגרת המיתוג מציעה הרשת מתנה לכל גבר בהתאם לאופיו. המהלך כולו  באמצעות מומה פרסומאים וברק רום יחסי ציבור. במסגרת הקמפיין מתאימה הרשת את 4000 פריטי המתנות לכל גבר טיפוסי: המאהב, הקרבי, המורכב, הסטייליסט וכו, "כל מתנה והגבר שלה".
 
הקמפיין של ג’נטלמן יעלה ב- 18.6 בהדרגתיות מהסניפים ויימשך עד אמצע יולי. הקמפיין יכלול מכוונים, מגזינים, רדיו, פרסום בקניונים ועלותו  נאמדת  ב- 500 אלף שקל.