רשת קפה ג'ו וחברת ההסעדה נורקייט חתמו על חוזה לפתיחת רשת של אספרסו ברים ובתי קפה במתחמי עסקים ובבניינים של חברות הייטק.
החברות ישקיעו במיזם 17 מיליון שקל ועד סוף 2009 צפויים לקום כ-15 בתי קפה, שיציעו קפה וארוחות צהריים קלות הכוללות סלטים, כריכים, פסטות ועוד.
חברת נורקייט שולטת בכ-25% מענף ההסעדה לחברות ובין לקוחותיה נמנים פלאפון, סלקום, פרטנר אורנג', אפלייד מטריאלס, אלביט, לאומי קארד, מארוול ישראל, HPועוד. לדברי דוד לרון, מנכ"ל נורקייט, "המטרה היא שבתוך 5 שנים, יוקמו בתי קפה בכ-30% מתוך 250 מקומות העבודה להם מספקת נורקייט שירותי הסעדה".
דיויד קליין, מנכ"ל רשת קפה ג'ו, מציין כי ברשת מצפים לפתוח בשנים הקרובות עשרות נקודות קפה – אספרסו בר ועגלות קפה – במקומות העבודה, באמצעותן יוצעו לעובדי החברות מגוון משקאות קפה ומאפה במהלך יום העבודה וכן, כאמור, ארוחות צהריים קלות.
על פי דיווחי חברת נורקייט, מחזור המכירות שלה עומד על 350 מיליון שקל בשנה. רשת קפה ג'ו מפעילה 55 בתי קפה, ביניהם גם סניפי joe take it away.