בחירות מגדילות מכירות: H&O מסכמת את חודש פברואר במכירות שיא מיום הקמתה

בחירות מגדילות מכירות: H&O מסכמת את חודש פברואר במכירות שיא מיום הקמתה

רשת H&O הודיעה היום כי מחזור המכירות של הרשת בחודש פברואר הינו מחזור חודש פברואר הגבוה ביותר מאז הקמת החברה. מחזור המכירות של הרשת בחודש פברואר האחרון עמד על כ- 40 מיליון ₪, זאת בהשוואה לכ- 33 מיליון ₪ בחודש פברואר 2008 וכ- 31 מיליון ₪ בחודש פברואר 2007.


כמו כן ניתן לציין כי מחזור מכירות חודש פברואר 2009 גבוה פי שניים בדיוק מהמכירות של הרשת לפני 6 שנים (פברואר 2003) שהיו אז כ- 20 מיליון ₪.


יצוין, כי כחלק ממחזור המכירות בחודש זה, עמד מחזור המכירות של הרשת ביום הבחירות בלבד (10/2/2009), בו שולבו גם מבצעים ייחודיים לחברי מועדון הלקוחות של הרשת, על כ- 4 מיליון ₪.


 גורמים נוספים לצמיחה במכירות נעוצים בשני מבצעים גדולים שערכה הרשת בשיתוף קרן הידידות. המבצע הראשון לכ- 11,000 חיילים בודדים בשיתוף האגודה למען החייל, והשני לכ- 10,000 ילדי מועדוניות הרווחה. כמו כן, יש גידול משמעותי במכירות פברואר כתוצאה משימוש נקודות ההטבות של משטרת ישראל אשר הביאו את השוטרים לפקוד את הרשת.


לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O: "הנתונים המרשימים בגין פעילות הרשת בחודש האחרון, וזאת במיוחד בשנה אשר מסתמנת כשנה קשה ובמסגרת ההאטה הכללית במשק העולמי והישראלי, מצביעים על חוזקה של רשת H&O כגוף מוביל בשוק האופנה בישראל. מיצובה של H&O כרשת מובילת אופנה ב- Value For Money מוכיחה את עצמה באטרקטיביות הקניה והופכת את מצב השוק הנתון להזדמנות עבורה מחד ועבור קהל לקוחותיה מאידך".


 השנה הקדימה הרשת את כניסת קולקציית הקיץ לחנויות, דבר אשר גרם להרחבת סל הקניות של המבקרים ובמיוחד המבקרות ברשת.


שיא נוסף בפעילות רשת H&O במהלך חודש פברואר 2009 הינו בהצטרפות של חברים חדשים למועדון הלקוחות של הרשת. כ- 16,000 לקוחות הצטרפו למועדון הלקוחות של H&O במהלך החודש האחרון, מתוכם כ- 6,000 לקוחות אשר בחרו להצטרף למועדון המשותף עם חברת האשראי Cal. נתון זה הינו הגבוה ביותר במהלך השנתיים האחרונות.


 ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O, מוסיף: "ההצטרפות למועדון מבטאת באופן מובהק את יתרונותיה של H&O בתקופה זו של משבר כלכלי. הקונה נהנית ממחיר טוב יותר, והרשת לא נפגעת ברווחיות על בסיס פיצוי כמותי".